Gå til innhold

Årets kabinett 2003

Anbefalte innlegg

Selv har jeg forelsket meg i et kabinett som ikke er å få tak i her til lands! Egentlig et helt vanlig Chieftec kabinett, men de har faktisk gjort det fint!

http://www.pc-case.de/detail.php?detail=cs...-025&index.html

Har vært i kontakt med både microplex, komplett ,3dfxcool og flere andre om de kan være behjelpelige med å skaffe det, men nei da! Det er de ikke villige til! :shrug:

Så hvis noen har noen smarte tips på hvordan jeg kan unngå å bruke nesten like mye på porto som på kabinett for å få dette kabinettet hjem i stua, ville jeg bli veldig glad!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

personlig synes jeg at dette kabinettet er ganske bra. har det selv, og har enda ikke sett noen problemer ved det. hyggelig pris også, for noe så bra.

viser ikke en link, da jeg ikke får den til å virke...

til de som vil se det er det et Aopen h600b kabinett. det kan finnes i www.itbutikken.dk

Lenke til kommentar
Selv har jeg forelsket meg i et kabinett som ikke er å få tak i her til lands! Egentlig et helt vanlig Chieftec kabinett, men de har faktisk gjort det fint!

http://www.pc-case.de/detail.php?detail=cs...-025&index.html

Har vært i kontakt med både microplex, komplett ,3dfxcool og flere andre om de kan være behjelpelige med å skaffe det, men nei da! Det er de ikke villige til!  :shrug:  

Så hvis noen har noen smarte tips på hvordan jeg kan unngå å bruke nesten like mye på porto som på kabinett for å få dette kabinettet hjem i stua, ville jeg bli veldig glad!!!!

Du kjøper bare et blått et og sprayer det i midten framme sølv..

Lenke til kommentar
Huff all ferdimodd er kjipt da.  Vurderer å kjøpe meg ei hvit kasse som ikke har tilnærmelser til design,  bare en grå kjedelig boks.

Casemod/ferdi case er blitt VELDI vanli nå, så for å skille seg ut er man nødt til å kjøpe grått kabbis.   :roll:

Jeg har dette kabinettet. Egner seg überbra for modding. Jeg har dog ikke gjort annet med det enn å klistre på "AOpen"- og "Intel Inside"-klistremerkene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei, DraZen, hvordan har du festet front platene til cd-skuffene?

Har samme kabinettet selv, og samme ideen, tenkte på super lim, men er jo greitt å komme til eject knappen også..

Er berre å lime det.. Du kan jo få den ut i windows og.. Eller du kan mekke til slik at den kjem ut når du trykke på hjørnet over knappen. ;)

Lenke til kommentar
Størrelse er jo relativt. Jeg kunne aldri tenkt meg no mindre enn chieftec fulltower nå, skal vannkjøle og få plass til reobus, 2xcd-rom, 4x harddisker og en floppy. Da trengs størrelsen

Lol, skal du ha chieftec fulltower må du ikke være nOOb ( :yes: ) å putte inn den dritten der... skal du ha fulltower må du jo ha minst: Dvd-brenner/spiller, Cd-brenner/spiller + rehobus, 4x harddisker, floppy, streamer og litt vannavkjøling (jeg vet av erfaring).

Skal du bare ha i dritten din så kan du jo kjøpe deg et Termaltake III... Billig (alt er relativt), stort nok til det meste og jævil stilig!

Lenke til kommentar
Størrelse er jo relativt. Jeg kunne aldri tenkt meg no mindre enn chieftec fulltower nå, skal vannkjøle og få plass til reobus, 2xcd-rom, 4x harddisker og en floppy. Da trengs størrelsen

Lol, skal du ha chieftec fulltower må du ikke være nOOb ( :yes: ) å putte inn den dritten der... skal du ha fulltower må du jo ha minst: Dvd-brenner/spiller, Cd-brenner/spiller + rehobus, 4x harddisker, floppy, streamer og litt vannavkjøling (jeg vet av erfaring).

Skal du bare ha i dritten din så kan du jo kjøpe deg et Termaltake III... Billig (alt er relativt), stort nok til det meste og jævil stilig!

Det beste er at jeg ikke får plass til all vannkjølinga inni.... Bilradiatoren får henge på siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...