pstub Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Selv har jeg forelsket meg i et kabinett som ikke er å få tak i her til lands! Egentlig et helt vanlig Chieftec kabinett, men de har faktisk gjort det fint! http://www.pc-case.de/detail.php?detail=cs...-025&index.html Har vært i kontakt med både microplex, komplett ,3dfxcool og flere andre om de kan være behjelpelige med å skaffe det, men nei da! Det er de ikke villige til! Så hvis noen har noen smarte tips på hvordan jeg kan unngå å bruke nesten like mye på porto som på kabinett for å få dette kabinettet hjem i stua, ville jeg bli veldig glad!!!! Lenke til kommentar
Centronic Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Tja, foretrekker Lepont og Lian Li.. Har selv et Lepont kabinett, er stor fornøyd, men det kan være litt smått.. klarte så vidt å presse inn waterchillen, ble litt trangt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Vel, det er lite som slår Matrix: Rebirth 8.0 casemod'en.. http://www.thebestcasescenario.com/Matrix%...s/rebirth_1.jpg .. med et metall-skjelett i fosteret som beveger seg når man trykker på knapper. Sikle, sleve! edit: Bah.. så ikke at det skulle være kjøpekabinett. det så ut som en fallos... mulig det er godt likt blandt jenter Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Avance medium server tower (svart og musebeige) er forøvrig et helt genialt kabinett. Som Ocshoot.no skriver: Om vi skal konkludere med noe (og det bør vi vel) er det at Avance kabinettet er noe vi aldri har sett maken til. Nærmere noe perfekt enn dette skal du lete lenge etter! Bra: Det aller meste (for å gjøre det enkelt) Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg støtter psilocybe med den. Genialt kabinett! Og ikke sæfrlig dyrt heller. Jeg holdt på å kjøpe et slikt nå, men valgte Aero s203 (som tråstarter har bilde av) i stedet for. Harry'en i meg vant for å si det slik. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Det aller mest sjefe kabinettet må nå være dette!! http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SF201B må si meg enig med deg! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Du har noe for deg selv der Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 personlig synes jeg at dette kabinettet er ganske bra. har det selv, og har enda ikke sett noen problemer ved det. hyggelig pris også, for noe så bra. viser ikke en link, da jeg ikke får den til å virke... til de som vil se det er det et Aopen h600b kabinett. det kan finnes i www.itbutikken.dk Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Selv har jeg forelsket meg i et kabinett som ikke er å få tak i her til lands! Egentlig et helt vanlig Chieftec kabinett, men de har faktisk gjort det fint!http://www.pc-case.de/detail.php?detail=cs...-025&index.html Har vært i kontakt med både microplex, komplett ,3dfxcool og flere andre om de kan være behjelpelige med å skaffe det, men nei da! Det er de ikke villige til! Så hvis noen har noen smarte tips på hvordan jeg kan unngå å bruke nesten like mye på porto som på kabinett for å få dette kabinettet hjem i stua, ville jeg bli veldig glad!!!! Du kjøper bare et blått et og sprayer det i midten framme sølv.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Huff all ferdimodd er kjipt da. Vurderer å kjøpe meg ei hvit kasse som ikke har tilnærmelser til design, bare en grå kjedelig boks. Casemod/ferdi case er blitt VELDI vanli nå, så for å skille seg ut er man nødt til å kjøpe grått kabbis. Jeg har dette kabinettet. Egner seg überbra for modding. Jeg har dog ikke gjort annet med det enn å klistre på "AOpen"- og "Intel Inside"-klistremerkene. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Kitty må være det kuleste ferdigmodda kabinettet! Det er ingenting forhold til modda kabinett men uansett, dette er fancy! usj2k! om du er syk doggy er jo det peneste Respekt til tusen Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Liker Chieftec Dragon jeg... Har blitt forelska i kabiset mitt Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Liker godt dette jeg: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet589.htm Lian Li er også tøft Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Men hva i allverden gjør den flasken med rødsprit på det bildet? Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hei, DraZen, hvordan har du festet front platene til cd-skuffene? Har samme kabinettet selv, og samme ideen, tenkte på super lim, men er jo greitt å komme til eject knappen også.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hei, DraZen, hvordan har du festet front platene til cd-skuffene? Har samme kabinettet selv, og samme ideen, tenkte på super lim, men er jo greitt å komme til eject knappen også.. Er berre å lime det.. Du kan jo få den ut i windows og.. Eller du kan mekke til slik at den kjem ut når du trykke på hjørnet over knappen. Lenke til kommentar
Need SATA! Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Størrelse er jo relativt. Jeg kunne aldri tenkt meg no mindre enn chieftec fulltower nå, skal vannkjøle og få plass til reobus, 2xcd-rom, 4x harddisker og en floppy. Da trengs størrelsen Lol, skal du ha chieftec fulltower må du ikke være nOOb ( ) å putte inn den dritten der... skal du ha fulltower må du jo ha minst: Dvd-brenner/spiller, Cd-brenner/spiller + rehobus, 4x harddisker, floppy, streamer og litt vannavkjøling (jeg vet av erfaring). Skal du bare ha i dritten din så kan du jo kjøpe deg et Termaltake III... Billig (alt er relativt), stort nok til det meste og jævil stilig! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har et Aopen H600B til amd maskinen og er meget godt fornøyd med det. Til P4 har jeg Lian Li PC 70 rett og slett fordi dette er meget bra og det er ingen andre som har så god plass, noe jeg trenger pga vannkjøling og to psuèr++ Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Størrelse er jo relativt. Jeg kunne aldri tenkt meg no mindre enn chieftec fulltower nå, skal vannkjøle og få plass til reobus, 2xcd-rom, 4x harddisker og en floppy. Da trengs størrelsen Lol, skal du ha chieftec fulltower må du ikke være nOOb ( ) å putte inn den dritten der... skal du ha fulltower må du jo ha minst: Dvd-brenner/spiller, Cd-brenner/spiller + rehobus, 4x harddisker, floppy, streamer og litt vannavkjøling (jeg vet av erfaring). Skal du bare ha i dritten din så kan du jo kjøpe deg et Termaltake III... Billig (alt er relativt), stort nok til det meste og jævil stilig! Det beste er at jeg ikke får plass til all vannkjølinga inni.... Bilradiatoren får henge på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå