Fredelig Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Da bestiller jeg delene om en stund og håper at byggingen går som det skal. Jeg har null peiling på hvor og hvordan jeg skal montere delene, men det finner jeg vel ut når jeg åpner kabinettet, eller hva? Uansett, tusen takk for hjelpen, folkens! Lenke til kommentar
C64C Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Søk opp guider på nettet for bygging, som: 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Bygging er moro og litt utfordrende dersom man aldri har gjort det. Selv hadde jeg null peiling og lært dermed ganske så mye. Data er moro! Endret 28. mars 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Søk opp guider på nettet for bygging, som: Jeg ser han tar på en slags krem på prosessoren. Følger dette med prosessoren, eller må jeg kjøpe det separat? Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Jeg ser han tar på en slags krem på prosessoren. Følger dette med prosessoren, eller må jeg kjøpe det separat? kjølepasta følger med cpu kjøleren (hvis du feks. kjøper noctua kjøleren). hvis ikke så sitter det allerede ferdigmontert på kjøleren som følger med prosessoren. Endret 28. mars 2013 av mg_martin Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Jeg vil anbefale deg å kjøpe en egen kjølepasta. Flere forskjellige her: http://www.dustinhome.no/xgroup/21847/ovrige/ Her er en test med forskjellige pastaer: http://skinneelabs.com/2011-thermal-paste-review-comparison/2/ Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 På den testen fikk jeg jo bare bekreftet at Noctua NH-D14 sin kjølepasta faktisk er ganske bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå