mr-niceguy Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 hei sendte nylig min laptopp cirka 4 år gammel etter at grafikkkortet døde til multicom, nevnt laptop er m860tu første modellen med 9800m gt grafikk. det hele startet mens dead space 3 cirka midt i spillet begynte det lagge noe jævlig tenkte pcen ble for varm så slår av pcen og venter et par timer før oppstart, venter spent mens den lager de viftene lydene tenker å forsette der jeg slapp på spillet, vel så artifacts på skjermen helt uforventet altså bare masse støy på skjermen venter et min eller noe før den slår på seg selv igjen, gjør mange oppstart med varierende hell med artifacts og uten altså normal oppstar noen ganger men da går det forsatt ikke å installere nvidia drivere et slikt forsøk resulterer i blå skjerm og artifacts så lar vær å installrere nvidia drivere bruker den i en uke med artifacst og blåskjerm oftere og oftere og tilslutt slår den seg på ikke lenger. blå skjermen kommer av nvlddmkm.sys skulle gjerne legge ved dump filen generert av blåskjermen men har tillatelse ifølge forum regler. pcen er for lengst blitt levert til multicom og dem påstår at det er væske som er sølt på pcen som er årsaken, har bildene dem sendte det merkelige er at jeg kan ikke huske et slik tilfelle og bare meg som bruker den, her bildene dem sendte meg av søl på pcen.. hva syns dere folkens Lenke til kommentar
mr-niceguy Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 dette viste seg å være mere håpløst enn tidligere anntatt påtide med ny gamerlaptop jakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå