Ultrabad Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg har logitech g500 den er ødelagt har tenkt en ny en max 700kr kjøper etterpå og spiller spill som .far cry 3, COD battlefield 3 Simcity 5 Football manager og tomb raider (for øyeblikket) hvilken mus er best for dem? har sett på steelseries sensei og mangen sånne razer og rat 9 og slike ting. jeg har ikke mye peiling men vil ha en behagelig mus for en del timer med spilling og ikke minst en god en. hvilken burde jeg ha? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Razer DeathAdder eller Logitech G400 er mitt tips Lenke til kommentar
Ultrabad Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Razer DeathAdder eller Logitech G400 er mitt tips Kan du gi meg link av musen av elkjop eller spaceworld er lei av logitech har altid hatt logitech så tenkte å ha noe nytt. alle elsker razer tydligvis Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Razer Deathadder på Elkjøp Lenke til kommentar
Ultrabad Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Razer Deathadder på Elkjøp Det er så mange som heter razer (føler jeg) er det den beste? ihvertfall forhold til prisen? Lenke til kommentar
Ultrabad Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Hvilken av dem burde jeg kjøpe... og hvilken av razer musene er best under 700kr razer imperator razer deathadder eller razor mamba??? eller steelseries sensei Endret 26. mars 2013 av Hårek Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Konsoll var ikke så bra allikevel? 1 Lenke til kommentar
Ultrabad Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Konsoll var ikke så bra allikevel? Så om jeg sier konsoll er bedre enn pc betyr vell ikke at jeg ikke liker pc? jeg spiller jo pc for en grunn.. spill som minecraft og cs som bare er mer classy på pc. men ellers er xbox best Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Har flettet to tråder om samme emne. Det holder med en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå