Gå til innhold

Nokia med android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

for noe vrøvl... En telefon er som et glass melk, den går ut på dato utrolig fort og spør du meg er det lenge siden jeg fikk nokja...

De eldre Nokia telefonene varte utrolig lenge, så dette er rett og slett sludder. Den bransjen går bakover, ikke forover når det gjelder kvalitet. Kvantitet er det viktige i dag.

Lenke til kommentar

De eldre Nokia telefonene varte utrolig lenge, så dette er rett og slett sludder. Den bransjen går bakover, ikke forover når det gjelder kvalitet. Kvantitet er det viktige i dag.

Så du er uenig i at det som er nytt i dag er en fortsatt er topp notch om 5-6 måneder ?

Jeg snakket tross alt ikke om byggekvalitet, men om utviklingen og lanseringen av nye telefoner...

Lenke til kommentar

Nokia var kongen på haugen med tastatur mobiler, men når alle de andre merkene slo til med smart telefoner som Samsung, HTC, Sony og mange andre merker ble Nokia bare slakkere og slakkere.

Nei, jeg trur ikke de kommer med Android.

Endret av neeeeii
Lenke til kommentar

Tviler på om Nokia har sjans til å konkurrere i Android markedet. De har nok litt for lite å stille opp med mot produsenter som Samsung og HTC. Skal Nokia ha noen mulighet i mobilmarkedet bør de holde seg til WindowsPhone, og satse på at det blir en suksess...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...