Skismøring Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hadde de kommet med det, hadde jeg kjøpt den. Har veldig gode minner med Nokia. Det var en telefon som varte i en livstid. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 for noe vrøvl... En telefon er som et glass melk, den går ut på dato utrolig fort og spør du meg er det lenge siden jeg fikk nokja... Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Nokia med sitt proprietære OS, 2G og B/G Wifi var mer enn nok. Husker ikke om de støttet aGPS da. Det er et must nå! Endret 26. mars 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Nokia med Android er heldigvis ikke en realitet, og godt er det Trives med Windows Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Nokia med Android er heldigvis ikke en realitet, og godt er det Trives med Windows Håper for Nokjas del at de klarer å skape noe flott med sine windows telefoner... Det er sunt for alle parter at man har 3 sterke alternativer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 for noe vrøvl... En telefon er som et glass melk, den går ut på dato utrolig fort og spør du meg er det lenge siden jeg fikk nokja... De eldre Nokia telefonene varte utrolig lenge, så dette er rett og slett sludder. Den bransjen går bakover, ikke forover når det gjelder kvalitet. Kvantitet er det viktige i dag. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 De eldre Nokia telefonene varte utrolig lenge, så dette er rett og slett sludder. Den bransjen går bakover, ikke forover når det gjelder kvalitet. Kvantitet er det viktige i dag. Så du er uenig i at det som er nytt i dag er en fortsatt er topp notch om 5-6 måneder ? Jeg snakket tross alt ikke om byggekvalitet, men om utviklingen og lanseringen av nye telefoner... Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Nokia var kongen på haugen med tastatur mobiler, men når alle de andre merkene slo til med smart telefoner som Samsung, HTC, Sony og mange andre merker ble Nokia bare slakkere og slakkere. Nei, jeg trur ikke de kommer med Android. Endret 26. mars 2013 av neeeeii Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Nokia var kongen på haugen med tastatur mobiler, men når alle de andre merkene slo til med smart telefoner som Samsung, HTC, Sony og mange andre merker ble Nokia bare slakkere og slakkere. glemte du ikke en aldri så liten tass som heter iPhone da Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Tviler på om Nokia har sjans til å konkurrere i Android markedet. De har nok litt for lite å stille opp med mot produsenter som Samsung og HTC. Skal Nokia ha noen mulighet i mobilmarkedet bør de holde seg til WindowsPhone, og satse på at det blir en suksess... Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 glemte du ikke en aldri så liten tass som heter iPhone da iPhone er med i en av 'mange andre merker' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå