Gå til innhold

Ny mobil: Har Experia Acro S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja en deilig telefon! :) Er skeptisk til Samsung da den er kjent før å ødelegge minnekortet du setter inn.

 

Jeg kommer aldri til å roote, og installere et annet OS på nye telefoner mer. Man mister garantien. Min Acro S låste seg, men fikk heldigvis slått den av ved å holde av og på knappen sammen med volume opp knappen i noen sekunder.

 

Har ikke sjekket. Har nye HTC One et batteri du kan fjerne? Greit å ha hvis man har et ekstrabatteri på tur til utlandet.

Endret av Skismøring
Lenke til kommentar
Er skeptisk til Samsung da den er kjent før å ødelegge minnekortet du setter inn.

Nå har jeg hatt Samsung siden den første Galaxyen. Har hatt S2 og S3 også, og har nå Galaxy Note 2. Og jeg har aldri hørt at noen av de er kjent for å ødelegge minnekort. Hvor har du det fra?

 

Har ennå 8GB kortet som jeg hadde i min første Galaxy, men bruker det ikke da jeg har kjøpt et større.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt Samsung siden den første Galaxyen. Har hatt S2 og S3 også, og har nå Galaxy Note 2. Og jeg har aldri hørt at noen av de er kjent for å ødelegge minnekort. Hvor har du det fra?

 

Har ennå 8GB kortet som jeg hadde i min første Galaxy, men bruker det ikke da jeg har kjøpt et større.

Kan bare støtte opp under dette.

Du skal ikke la dette være utslagsgivende for hva du bestemmer deg for.

Jeg har brukt Samsung i to år nå (med microsd card) , nærmer meg året med S3.

Ikke hatt et eneste problem.

Høres ut som tullball . Tviler ikke på at kompisen din har hatt feil med sdcard - men sikkert hatt et dårlig kort eller noen fra en bad batch serie.

 

Nå er både operativ system, drivere, i android og sdcard implementasjon identisk i HTC One og i Galaxy S4 etter hva jeg vet.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

For det første så er ikke I747 modellen som selges internasjonelt ei heller i Norge.

Internasjonale modellen heter i9300.

I797 har dessuten et annet brikkesett( soc) , fra qualcomm. i9300 exynos soc fra Samsung.

 

Så ved å si at din venn har problem med nordisk / internasjonal S3 som skyldes dens hardware og samtidig vise til en forumtråd som beskriver dualcore qualcom soc modellen bekrefter egentlig det will Iam og megselv prøver å fortelle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

MicroSD-kort har det med å ryke innimellom. Spesielt gjelder det om man tar de ut med telefonen påslått.

Jeg har aldri lest at dette er noe spesielt problem med SGS3.

 

Telefoner som selger 50 millioner+ vil selvsagt komme ut for tilfeldige problemer av ymse karakter.

Starter man en forumtråd som gjelder minnekort og populær telefon, så får man naturlig nok endel brukere med negative erfaringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...