satchmo Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Her produseres det ser jeg! Og Zingoen står klar... Fin dokumentasjon. Bildene ser ut til å bli veldig bra! Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Takk for det satchmo Her går det så blekket spruter, mens store inntak av Zingo og kaffe samt en sigg i ny og ned blir inntatt Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Misunner deg den skriveren. Blir nok en sånn en på meg også med tid og stunder. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Den skriveren er helt fantastisk! Skulle gjerne hatt en A2/A1 skriver, men har desverre ikke plass på kontoret. Men til hjemmebruk og til bilder som skal henge på veggen etc. er A3+ en fin størrelse. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Flott bilde av utskriftene! Kan tenke meg du koser deg gløgg ihjel med printeren. Er vel sånn at du får kløe etter å skrive ut, bare for å bruke printeren Mange fine bilder eller og. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Takk for det Rowdy Det siste bildet var bare et 100% situasjonsbilde av kontorpulten min, så jeg brukte vel ikke så alt for lang tid her, men hva gjør man vel ikke for å fullføre dagene med bilder, hehe. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Joda, men artig å se forskjellige ting man ellers ikke vil få sett. Er jo litt det bilder handler om og. Og jessda, det begynner å bli tøft å finne motiver man vil legge ut her. Hadde vært litt enklere å finne motiver om man var en måned på forskjellige steder i Afrika for eksempel Men tror vi alle får trent litt på motivleting her hjemme i det vante. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Jeg må nok bruke et frikort til for i dag, da jeg skal på fotoklubben i dag og i dag er det ingen "bildedag" så jeg tar ikke med kameraet. Er ikke hjemme før sent i kveld og da er jeg nok litt lei og sliten Så det begrenser seg stort sett til bilder rundt dørene. Noen av bildene har jeg faktisk tatt på utsiden av verandaen. Noen ganger er jeg lissom bare helt gæærn å se Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Må bruke et frikort også i dag desverre da det har vert mer enn nok annet å gjøre, men poster et bilde jeg tok for noen uker siden av leiren til vår lokale orginal her i Fredrikstad. Det er rett og slett her han bor og området har han omsider fått av kommunen etter flere år med "krangel". Utseendemessig er dette en fyr som kan skremme fanden på flatmark, men sannheten er at han er ganske hyggelig Søk på "Art Ranger" så finner dere nok en del om han Legger bildet i en spoiler, da dette ikke "teller" Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Du trenger ikke frikort ved nivå "pingle". Da er det minst 2-3 bilder i uka som må legges ut. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Er klar over det, men prøver nå så godt jeg kan allikevel Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 28.APRIL - "Våren er på vei..." EXIF: Kamera: Canon 5D MK III Objektiv: 35mm f/1.4L Lukkertid: 1/1000 Blender: f/1.4 ISO: 100 Brennvidde: 35mm Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 28. april: stilig, og gjenkjennelig situasjonsbeskrivelse..... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Takk for det smort1 Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Siden du ser ut til å like å bruke både liten skarphetsdybde og frisk oppskarping kan et tips være å gjøre en selektiv oppskarping i PS hvor du i prinsippet jobber med et ikke oppskarpet lag og et oppskarpet lag over, og en maske som lar deg hente opp det mindre oppskarpede laget for de uskarpe områdene. Endret 29. april 2013 av twoeyes Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Jeg pleier å gjøre dette twoeyes, men ikke på "uhøytidelige" bilder etc. Dog gjøres ikke dette i Photoshop, men i Lightroom ved hjelp av penselverktøyet. Der kan jeg bare pensle på skarphet der jeg trenger det Photoshop bruker jeg faktisk ikke lenger i det hele tatt, så sant jeg ikke skal manipulere bilder, men slikt liker jeg stort sett ikke å holde på med Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Kjenner godt igjen diverse som "popper" fram igjen etter vinteren ja. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 29.APRIL - "Tatt av vinden..." EXIF: Kamera: Canon 5D MK III Objektiv: 85mm f/1.2L Lukkertid: 1/1600 Blender: f/1.2 ISO: 100 Brennvidde: 85mm Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Artig motiv og fin komposisjon i dag, ville sikkert vert fint om klesklypene var litt mere spredt rundt om i stativet (små pirk). Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Takk for det Blomvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå