Rowdy Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Virkelig kul effekt det blir av optikken sammen med konverteringen din. Flotte bilder! Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Takk for det Rowdy Yates Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Skarpt og klart Zingo-bilde. Liker den lille, vertikale lysrefleksjonen på begge sider av boksen. Endret 6. april 2013 av k.n.b Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Takk for det k.n.b Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Litt sent ute, men her er bildet som skulle vært postet i går. 6.APRIL - "Innestengt" EXIF: Kamera: Canon 5D MK III Objektiv: 50mm f/1.2L Lukkertid: 1/320 Blender: f/8 ISO: 100 Brennvidde: 50mm Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 4- april Doven, ga meg vårstemning, siden det så ut til at bikkja sov ute på en terrasse! Fin studie. Innestengt fra 6. april minner meg om barndommens turer rundt Øvrevoll, med lukt av hestemøkk, jord og støv. Flotte linjer! Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Takk for det Linepusle Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 7.APRIL - "Turen Venter..." EXIF: Kamera: Canon 5D MK III Objektiv: 50mm f/1.2L Lukkertid: 1/400 Blender: f/2.8 ISO: 50 Brennvidde: 50mm Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Flott Zingobilde, ikke mye nervøs bakgrunn der ihvertfall. Har også sansen for både 6. og 7. april. Mange linjer i den 6. april, men dagens liker jeg enda bedre. Som jeg tror jeg har sagt før så har jeg veldig sansen for s/h-konverteringene dine. Ser det er en del av utfordringen og den løser du glimrende. Bruker du presetsene i Nik Silver eller "full manuell"? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Takk for det satchmo, det var hyggelig å høre Jeg bruker ofte Nik Silver FX ja, men jeg klikker ikke bare på en preset og trykker "save". Jeg justerer litt fargetonet samt noen lokale justeringer etc. Dessuten så gjør jeg ofte også endringer i Lightroom før og eller etter konverteringen Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 8.APRIL - "Fuzzy Shit" EXIF: Kamera: Canon 5D MK III Objektiv: 50mm f/1.2L Lukkertid: 1/160 Blender: f/4.0 ISO: 200 Brennvidde: 50mm Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Din bøtte? Mange magadrag her ja! Fine gråtoner. Innholdet i bøtta blir på mange måter en studie i gråtoner. Større blenderåpning ville medført (enda) roligere bakgrunn, men samtidig ville mer blitt uskarpt av selve motivet. Synes du har valgt et greit kompromiss her. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Dette kunne vært brukt i anti-røyk kampanje. Ser ikke videre appetittlig ut - men bildet ble bra. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Din bøtte? Mange magadrag her ja! Fine gråtoner. Innholdet i bøtta blir på mange måter en studie i gråtoner. Større blenderåpning ville medført (enda) roligere bakgrunn, men samtidig ville mer blitt uskarpt av selve motivet. Synes du har valgt et greit kompromiss her. Takk for det satchmo Dette kunne vært brukt i anti-røyk kampanje. Ser ikke videre appetittlig ut - men bildet ble bra. Ikke særlig appetitlig den skåla der nei Takk skal du ha Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 9.APRIL - "Wide Angle" EXIF: Kamera: Canon 5D MK III Objektiv: 16-35mm f/2.8L II Lukkertid: 1/800 Blender: f/2.8 ISO: 50 Brennvidde: 16mm Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Gammel og slitt sak. Knasende skarpt hovedmotiv. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Takk for det satchmo 16-35mm f/2.8L II er et flott objektiv til sitt bruk Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Mye fine bw-konvertinger her, skikkelige kontraster mellom lyst og mørkt. Flere fine motiver også, likte Boots spesielt godt. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Takk for det Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Generelt liker jeg veldig godt den kontrastfylte sort/hvitt-konverteringen din. Noe så enkelt som Zingo-boksen ble meget pent. Innestengt faller også veldig godt i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå