NeEeO Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Hei, Jeg har en HTC og jeg prøver å overføre filer fra pcen til mobilen. Når jeg prøver å koble den til pcen kommer det opp at pcen ikke kan gjennkjenne enheten. Men det som er rart er den starter å lade. En annen pussig ting er at det fungerer noen ganger, det varierer fra tid til tid. Noen ganger er det helt umulig at jeg klarer å koble den til, andre ganger kan det gå med litt strev. Når jeg kobler den til pcen vil det komme sånn to options på mobilen "Charge only" eller "Mount to disk drive". Uansett om jeg velger "Mount to disk drive" vil den lade, og ellers ikke reagere på pcen annet at jeg får opp den samme negative meldingen. Jeg har prøvd: Burle en annen pc/USB porter Laste ned driver til telefonen(trenger ikke) Skifte ledning. Fabrikk resette mobilen. Nothing works Endret 6. april 2013 av ZPAS Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Eg har samme problemet med min Samsung Galaxy Note II. Tror det er driverene på PCen som fusker litt. Lenke til kommentar
laffatus Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Prøv og restart pc har fungert hos meg etter det. Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg hadde htc legend og sensation for noen telefoner siden. Husker at jeg måtte oppdatere htc softwaren på pcen etter noe windows update får at ting skulle bli stabilt. Htc-sync eller hva det het. Bare ett hofteskudd i blinde fra meg her. :-) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Dersom du har skjermlås på telefonen må du låse den opp før, eventuelt etter du har koblet den til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå