Gå til innhold

Galaxy S2 - Batteriet døydde plutseleg

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Halloen.

I går kveld så hadde eg mobilen min tilkopla PC-en min for å overføre filer. Plutseleg stoppa mobilen min å fungere (han blei heilt svart og ville ikkje slå seg på eller av) og eg måtte ta ut og sette inn på nytt batteriet. Tok skjermdump av batterimålinga.

Eg er bekymra for at dette kjem til å hende fleire gonger og kva det har å seie for levetida til batteriet mitt. Er det noko eg kan gjøre for å hindre at dette skjer fleire gonger?

Mobilen min er ein Galaxy S2 GT-i9100 og kjører Cyanogenmod 9.1.0-galaxys2. Einaste «modifikasjonen» er at eg har eit SD-kort installert, og han er root-a.

Mobilen ser ut til å fungere fint foreløpig.

Redigert: Må visstnok trykke på «legg ved fila»-knappen.

post-74596-0-95951700-1364297486_thumb.png

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har en fem mnd. gammel tilsvarende telefon, kjøpt på Elkjøp. På min telefon falt batterikapasiteten dramatisk "over natten". På Elkjøp fikk jeg beskjed om at dette ikke var uvanlig og de må sende telefonen videre til Samsung. Jeg ville heller hatt et nytt batteri og sendt det defekte batteriet til Samsung. Dessverre kunne ikke Elkjøp gjøre det. Ellers synes jeg at Samsung Galaxy er litt oppskrytt, kamera er bra, men erstatter ikke et vanlig fotoapparat. Tidligere har jeg hatt både HTC og Huawei med android operativsystem, og har ikke hatt problemer med noen av disse. For øvrig har jeg kjøpt nytt batteri på internett til 338,- kroner, og har bestemt at min neste telefon, data, gps, digitalkamera, tv, eller hvitevarer ikke blir kjøpt på Elkjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...