Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg ser etter en erstatter for min HTC Desire som begynner å bli utslitt. Da jeg vurderer hive meg på Ubuntu Phone som min daglige telefon når det en gang kommer trenger jeg ikke en veldig kraftig telefon pr. i dag.

Krav:

1) Brukbar til daglig bruk, slik som enkle apps, nettsurfing og musikkavspilling. De fleste mobiler vil vel klare dette greit.

2) God til trening, da særlig løping. Her er det en fordel om telefonen ikke er veldig stor eller tung og at den er vannavvisende.

3) Nok minne. Jeg har gått veldig lei av HTC Desire sin manglende minnekapasitet, noe som gjør at det ikke kan installeres særlig mange apps samtidig.

Pris: da dette blir en midlertidig telefon / treningstelefon er jeg interessert i å betale så lite som mulig, uten at jeg har satt noen bestemt grense. Hvis jeg må kan jeg godt bruke tre-fire tusen, men ser gjerne noe som er nærmere ett tusen.

Jeg har sett litt på Sony Xperia Go, og den er pr. nå favoritten. Jeg leser i amobil.no sin test at den mangler Bluetooth 4.0, er dette noe jeg sannsynligvis vil savne? Er det noen like gode eller bedre alternativer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...