Hrodebert Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 En trenger ikke saksøke andre produsenter for å ta over et marked Selv Google har uttrykt bekymring over hvor dominant Samsung er blitt innen Android-segmentet. Jeg akter således ikke å gå inn på iPhone vs. Galaxy diskusjonen, da jeg synes det ikke er relevant. Folk kjøper det som passer de. At Samsung ønsker å være kongen på haugen har du nok helt rett i og det er også derfor de pøser ut mest mulig telefoner for å prøve å filtrestille alle behov. Noe som etter min mening er lite klokt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Smarte spesifikasjoner hadde vært: -1280 x 720p IPS LCD skjerm -8 MP Sony Exmor RS bakkamera og 1.9 MP front -2100 mAh Li-Ion batteri -Exynos 5210 dual-core Cortex A15 1.7 GHz CPU og Mali-T604 GPU -1.5 GB Ram -16 GB internminne og micro SDXC kortstøtte -HSPA+ 42 Mbps (ikke LTE) -S-Features Alle disse spesifikasjonene er spesifikasjoner som ville gjort denne telefonen forholdsvis billig å lage men samtidig vil de gi telefonen gode nok spesifikasjoner til å ligge midt mellom S3 og S4 på flere ting, denne telefonen vil også gi kunder det de forventer av en telefon som bærer navnet til Samsung Galaxy S4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg