Joachim_F Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Når rombjørnen våkner. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Fin sniktitt! Blir spennende å se om de får spillet opp på det nivået man bør kunne forvente ved utgivelse, spesielt diplomatiet, som tydeligvis virker å være ikke-eksisterende for øyeblikket. Her er en annen sniktitt for de som eventuelt måtte være interessert. http://themittani.com/features/stardrive-beta-preview Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Skal definitivt ha dette på et tidspunkt! Edit: Ooooooh! Så på det ene skjermbildet i artikkelen at man faktisk får spille i vårt eget solsystem med våre kjente og kjære planeter. Det er et pluss for innlevelsen for meg ihvertfall! Har savnet det i lignende spill. Da må jeg ha det NÅ med en gang isåfall! Endret 26. mars 2013 av Enceladus Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hmm, får vel følge med på denne, selv om det er RT. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Liker det jeg ser. Finnes det noen gode ikke-RT alternativer som er utgitt på denne siden av 2010? Lenke til kommentar
MDD Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Nei, TB finnes knapt i disse dager. Endless Space er det eneste jeg kommer på. Det er i likhet med Stardrive gitt ut av Iceberg. Iceberg vil imidlertid gi ut en ny turnbasert space-4X ved navn Horizon, som virker lovende så langt. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Endless Space er absolutt å anbefale. Iceberg har også gitt ut et par andre spill i sjangeren, som vi ikke har sett på. Armada og Star Ruler. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 in space no one can hear your bears... LOL!... den måtte bare komme med her Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hmm, kanskje man skulle sjekket ut Endless Space... Lenke til kommentar
MDD Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Personlig har jeg mye større glede av Galactic Civilizations II enn av Endless Space. Spørs hva du er ute etter. De er ganske forskjellige. Pro tip: Kjøp begge EDIT: Nå har du sikkert GalCiv2 fra før av, men lar anbefalingen stå for de som ikke kjenner spillet. Det skal også sies at det har kommet flere gratis DLCs til ES som sikkert gir spillet mer karakter og dybde, det eneste jeg savnet i ES. Har ikke fått testet disse enda. Endret 26. mars 2013 av MDD Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Om jeg kjøper ES har jeg kjøpt begge :B Føler vel kanskje at GC II kunne gitt meg mer på det visuelle, men jeg spiller det gjerne. Lenke til kommentar
MDD Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Ah, fine saker. Skal innrømme at jeg er litt fanboy når det kommer til GalCiv. :-) Passer på å nevne det titt og ofte. Mitt store håp er at MoO2 kommer i HD-versjon en gang i tid. Inntil da er nok ES det spillet som ligger nærmest når det kommer til gameplay. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Problemet med alle turbaserte 4X spill jeg har spillt siden Master of Orion 2 har vært styringen av flåter og planeter. Det eneste spillet jeg synes har gjort real-time bra er Sins of a Solar Empire. Systemene i dette spillet ser dessverre også tvilsomme ut. Lenke til kommentar
fantimans Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Skal bli spennende å se hvordan sluttresultatet blir. Det er nesten obligatorisk å trekke paralleller til Endless Space fra i fjor, som var underholdende i cirka to dager. Altfor lite dybde, rett og slett. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Har nesten gitt opp hele sjangeren jeg, ettersom ingenting har vært litt i nærheten av MoO2 enda. 2 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Har nesten gitt opp hele sjangeren jeg, ettersom ingenting har vært litt i nærheten av MoO2 enda. Samme her. Spiller MOO2 ifra tid til annen fremdeles. En del irriterende kræsjing dog. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Så noen som har forsøkt seg på Stardrive? Noen som vet om man får artifacts automatisk om man finner de på planeter eller må man først drepe fiendene som dukker opp? Og hvordan vet jeg at jeg får effektene artifacts gir? Er det mulig å se dette et sted? Fant denne: De drepte fyren min her. Betyr det at jeg må vende tilbake for å drepe de for å få artifacten? Edit: Fant sånn halvveis ut av det. Man ser det i Diplomacy. Men jeg sliter med å finne ut av om jeg faktisk fikk en annen sak jeg fant siden fyren døde. Veldig engasjerende spill så langt. Men jeg var muligens litt vel heldig i starten som fant to ancient torpedo cruisers på to planeter. Men jeg satset sterkt på å sende ut scouts da for å finne slike skatter tidelig i spillet. Endret 28. april 2013 av Enceladus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå