Ultrabad Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg har netflix og synest ikke det er de beste utvalgene kanskje men har hørt om man skifter proxy kan må se på netflix USA versjonen som er mye bedre. er dette ihele tatt lovlig? og hvordan gjør man dette Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Du kan enkelt laste ned en plugin for dette. Jeg bruker en i Firefox, siden min datter kun ser den norske via Chrome. Last ned Media Hint som add-on, gå til amerikanske Netflix og voila. Edit: Link http://www.dinside.no/906126/slik-faar-du-amerikanske-netflix Endret 26. mars 2013 av Heidi Lenke til kommentar
powersound Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Er utvalget å kvaliteten sååå mye bedre på den amerikanske? Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Er utvalget å kvaliteten sååå mye bedre på den amerikanske? Utvalget er bedre, jeg opplever kvaliteten som lik eller dårligere. Lenke til kommentar
Ultrabad Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Jammen kan vi logge inn med norske brukere på amerikanske netflix? Endret 26. mars 2013 av Ultrabad Lenke til kommentar
Ultrabad Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Du kan enkelt laste ned en plugin for dette. Jeg bruker en i Firefox, siden min datter kun ser den norske via Chrome. Last ned Media Hint som add-on, gå til amerikanske Netflix og voila. Edit: Link http://www.dinside.n...ikanske-netflix fikk det til takk kan se breaking bad. men kan man på en måte åpne netflix seriene i vlc? så jeg kan ta undertekst på dem? trenger det ikke. men prøver altid og lære nye ord... Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Det har jeg ikke forsøkt, så det aner jeg ingenting om. Jeg liker ofte å ha engelske undertekster på engelske filmer, men det er bare for døve så litt for mye beskrivelser i tekstingen der. (Feks. døra knirker svakt..) Så si fra om du finner det ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå