Barry White Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hey! Jeg har et abit nf7-s v2 hk. Av og til, etter jeg har spilt en stund med musikk, begynner det å skurre jævli, men det er bare å skru av playeren også på igjen, ev. med en annen player hvis det ikke går. Men det er verre i spill, da må jeg jo gå ut! Og jeg spiller desperados for tia, og der "lagger" lyden noen ganger! Hjelp! defekt hk eller dårlig driver? Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Bruker du det innebygde lydkortet? Og du har installert nforce driverne? (hvar det ikke nforce det het?) Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 brukte driver cd'en som fulgte med kortet, beskjed om installering av lydkort kom Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 virkelig ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 prøv å laste ned oppdaterte chipset drivere fra www.nvidia.com Lenke til kommentar
bkak Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Les svaret mitt i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå