Gå til innhold

hjelp til lydtett kabinett

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

hei, kan noen hjelpe meg med å finne et veldig fint og lydtett kabinett. helt midi/big tower, det må være litt god plass. det skal være stille og lydtett men fortsatt god kjøling. vil også sette inn ekstravifter i det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lydtett kabinett finnes ikke, dessverre. Kanskje hvis du ikke skal ha vifter i det, men da blir det heller ei noe lufting. Lyd kommer uansett ut, selv om det er ett lydisolert kabinett. Det er viftestøyen det faller på til syvende og sist.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Lydtett kabinett finnes ikke, dessverre. Kanskje hvis du ikke skal ha vifter i det, men da blir det heller ei noe lufting. Lyd kommer uansett ut, selv om det er ett lydisolert kabinett. Det er viftestøyen det faller på til syvende og sist.

du får jo kjøpt vifter som går veldig stille. det blir jo ikke 100 prosent stille men så stille som mulig
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Vann + saktespinnende (800rpm) GT's eller eLoop's = hysj... veeeeldig stille.

Dessuten finnes støydemping i løsvekt, men det funker ikke spesielt bedre enn det rælet de putter inn i "støydempede" kabinetter. Så enig med kommentaren over: støy må unngås, ikke dempes.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

du får jo kjøpt vifter som går veldig stille. det blir jo ikke 100 prosent stille men så stille som mulig

Nettopp det jeg mener. Har selv ett kabinett uten støydemping. Har totalt 10 vifter + skjermkort. Selv når jeg spiller er det så å si lydløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...