Øystein.F. Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Første dag er over. Vi har fått i oss mat. Les hele saken Lenke til kommentar
Ra1dMaX Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) slik audun gjør med spisinga er faktisk en god egenskap...maten blir mer fordøyd og du blir som regel mettere av en mindre mengde mat siden man bruker en stund på det...kostholdsexperter anbefaler faktisk mat som blir spist med feks gaffel at man legger fra seg gaffelen etter hver munnfull...nok offtopic ser gjerne at det blir tatt bilder av morsomme ting som det ble nevnt i artikkelen....kunna fått seg en go latter av å sett en rufsete hippie med leppestift og bestefarhatten(sixpence) og alle folka i flosshatter "like a sir" som folk sier xD Endret 26. mars 2013 av Ra1dMaX Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Kunne gjerne tenkt meg litt flere bilder av byen og bylivet! Interessant med matgreiene for all del, men jeg er mer interessert i det som skjer rundt om i byen:) Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 slik audun gjør med spisinga er faktisk en god egenskap...maten blir mer fordøyd og du blir som regel mettere av en mindre mengde mat siden man bruker en stund på det...kostholdsexperter anbefaler faktisk mat som blir spist med feks gaffel at man legger fra seg gaffelen etter hver munnfull...nok offtopicser gjerne at det blir tatt bilder av morsomme ting som det ble nevnt i artikkelen....kunna fått seg en go latter av å sett en rufsete hippie med leppestift og bestefarhatten(sixpence) og alle folka i flosshatter "like a sir" som folk sier xD THANK YOU! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Veldig bra skrevet blir fornøyelig lesing, jeg liker stilen. Takk. Lenke til kommentar
Ra1dMaX Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 slik audun gjør med spisinga er faktisk en god egenskap...maten blir mer fordøyd og du blir som regel mettere av en mindre mengde mat siden man bruker en stund på det...kostholdsexperter anbefaler faktisk mat som blir spist med feks gaffel at man legger fra seg gaffelen etter hver munnfull...nok offtopicser gjerne at det blir tatt bilder av morsomme ting som det ble nevnt i artikkelen....kunna fått seg en go latter av å sett en rufsete hippie med leppestift og bestefarhatten(sixpence) og alle folka i flosshatter "like a sir" som folk sier xDTHANK YOU! Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Flott matbrev... mener reisebrev! Ser at dere har lært av gamle feil og holdt dere unna luburge plasser der dere får hjerteanfall av cheddar, da gjerne spray-cheddar. Kudos! Til i morgen ønskes hattebilder. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Flott matbrev... mener reisebrev! Ser at dere har lært av gamle feil og holdt dere unna luburge plasser der dere får hjerteanfall av cheddar, da gjerne spray-cheddar. Kudos! Til i morgen ønskes hattebilder. Har aldri i mitt liv gått til inntak av slik kroppsdestruksjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 ... måtte bare. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Har aldri i mitt liv gått til inntak av slik kroppsdestruksjon. Var vel i de eldre dagene at Har aldri i mitt liv gått til inntak av slik kroppsdestruksjon. Antageligvis ikke, men dine kollegaer har det: http://www.gamer.no/artikler/50331/reisebrev-gdc-2010-dag-45/. Her snakker vi sitat som "Cheddaroverdose" og "Du sit garantert der og skrik etter Lasse og Mikael sine eventyr i cheddar-land akkurat no, berre innrøm det." fra denne artikkelen: http://www.gamer.no/brukere/51/oysteinfurevik/artikler/86824/reisebrev-fra-e3-dag-3/. Morsomt å lese at det er du som har skrevet begge disse reisebrevene og flere under søket "cheddar" på gamer.no! Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Har aldri i mitt liv gått til inntak av slik kroppsdestruksjon.Var vel i de eldre dagene atHar aldri i mitt liv gått til inntak av slik kroppsdestruksjon.Antageligvis ikke, men dine kollegaer har det: http://www.gamer.no/artikler/50331/reisebrev-gdc-2010-dag-45/. Her snakker vi sitat som "Cheddaroverdose" og "Du sit garantert der og skrik etter Lasse og Mikael sine eventyr i cheddar-land akkurat no, berre innrøm det." fra denne artikkelen: http://www.gamer.no/brukere/51/oysteinfurevik/artikler/86824/reisebrev-fra-e3-dag-3/.Morsomt å lese at det er du som har skrevet begge disse reisebrevene og flere under søket "cheddar" på gamer.no! Hmm. Ja. Vel. Har likevel aldri pumpa kroppen full av cheddar, og har såleis aldri vore ein av dei som har fått cheddaroverdose. Mi rolle i den epoken var som småkvalm observatør. Litt som ein korrespondent i krigssoner, osv. Har naturlegvis aldri påstått at mine kollegaer no eller tidlegare har hatt sunne matvanar. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Så sant, så sant! De har vel sikkert noen skrekkmåltider for vegetarianere også "over there"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå