Shrek420 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hei, jeg lurer på om det mulig å sette opp VPN på bare ett program. Bruker Pandora radio i Chrome og det funker med mediahint extension. https://mediahint.com/ Har oppgradert til Pandora one og kan da bruke en desktop app for det, men når jeg starter den så står det "Pandora is available in this country". Har ingen erfaring med VPN så vet ikke om dette i det hele tatt er mulig, men vil helst bare ha VPN på Pandora, sånn at det ikke sakker ned resten av nettet. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 We are deeply, deeply sorry to say that due to licensing constraints, we can no longer allow access to Pandora for listeners located outside of the U.S., Australia and New Zealand. Med andre ord så har de ikke lov til å spille musikken for deg hvis du ikke er i ett av disse landene. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Om ikke programmet har egne Proxy innstillinger så kan du ikke bruke VPN kun på et program. VPN endrer jo IP adressen på utgående og inngående internett trafikk, og det skjer på nettkort nivå. (VPN programmene lager egne virtuelle nettkort). Hvorfor ikke bare skaffe en VPN løsninger som ikke går utover hastigheten din noe særlig? F.eks bruker jeg Astrill som gir meg så og si max av min 70/10 mbit linje på mange av serverene. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Jo, du kan kjøre VPN "på" kun et program. Akkurat det jeg gjør med Diablo 2. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Jo, du kan kjøre VPN "på" kun et program. Akkurat det jeg gjør med Diablo 2. Og hvordan gjør du det om du ikke kan gjøre VPN/proxy innstillinger i selve programmet som i ditt tilfelle er Diablo 2? Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Ruting. Er ikke akkurat programmene du kjører som ruter nettverks trafikken. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Baserer du da rutingen på mottakeradresse (altså server?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå