tomsi42 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Det ble en trivelig fototreff denne gangen også; med både fotografering og et et par kalde brune etterpå. Her kan vi poste de bildene vi liker fra turen 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Her er første utvalg fra meg. Ikke fristende å sitte ute? Påskeliljer til salgs Ost eller pølse? Arbeidermaktens høyborg Der mor di drikk 2 Lenke til kommentar
Nikolai88 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Her er mine bidrag fra fotovandringen (beklager for signaturene på bildene! ) Dører er alltids et flott motiv: og gjerne de med litt mer kreative motiv.... så fikk jeg et flott bilde her, men av personvern kan det hende det ikke det ikke egner seg at ansiktet er med: men på den annen side, hadde jeg krenket personvernet kunne jeg alltids tatt en tur til frelsens hus heldigvis endte kvelden opp med en test av EOS-M med et kaldt glass og godt selskap! Takk for fotovandringen, var gøy å bli med! Endret 26. mars 2013 av Nikolai88 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Fine bilder, Nikolai88. Likte at du gikk så tett opp til den slitne døra; mitt er helt anderledes.Fint det medden svarte dør og farrgeglade graffitien. Har fisket frem noen fler: Alternativ dyrevern Hell of a Saturday's night Have a seat Jackass or Darwin Awards? 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Litt info om veggen vi snublet over: http://www.osloby.no/nyheter/Frp-graffiti-er-lovlig-kunstverk-7160270.html 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Noen av mine: E96A0734 by azathosk, on Flickr E96A0757 by azathosk, on Flickr E96A0760 by azathosk, on Flickr E96A0768 by azathosk, on Flickr 1 Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Dette er NSFW! Veldig intimt mellom akam red. og en X100s Are, hvor er bildene fra Fuji'en? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Lovlig sent fra meg. Har i mellomtiden kost meg på påskefjellet med svært få antydninger til internett, men med mye påskesol og flott skiføre over tregrensa Mye bra hittil. Tom sitt fra Kirkeristen var flott vinklet. Nikolai sitt av hu foran John Dee - vel, en typisk John Dee'er foran John Dee . Eivind sitt portrett av Are med gliset var også flott. Alle mine er tatt med min nye kjærlighet til 10 speciedaler, som jeg nok kommer til å pynte på litt ganske snart. Canon EOS M's autofokus fungerer overraskende bra på stasjonære motiver. Biskop Johan Ernst Gunnerus ville nok blitt stiv i nakken. Himmelen var i alle fall blå. En trivelig dagen derpå. (temmelig likt Tom sitt, men tar det med likevel) Høstfargene har overvintret. Ikke et avhørslokale, men belysning på Kråka. The Crow mikrobryggeri. Tiden gikk, men vi mistet ikke gløden. Endret 30. mars 2013 av Andreasfe Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Dette er NSFW! Veldig intimt mellom akam red. og en X100s Såså, hendene OVER dynen i natt! Are, hvor er bildene fra Fuji'en? Var stort sett bærre sjit (bildene altså), men hvis noen kan brukes så kommer de i testen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå