Raggi Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 www.psdata.no <-- søk på "Creative Webcam NX pro Retail" Eg har lyst på eit billeg webcam, som også tar ok bilder. derfor synnes eg dette såg ok ut. Oppløsning på digitalt videoopptak - 640 x 480 Stillbildeoppløsning - 1024 x 768 Hva synnes dere? kom gjerne med andre forslag! Lenke til kommentar
bandrex03 Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Kjøpte et i går på den lokale komplett sjappa. Kvaliteten var helt ok(knall egentlig), bra bilder til og med i meget mørke rom. Men har ikke rukket å teste det så mye, da jeg dreiv med instillinger mot messenger(+ å fjernhjelpe en kompis..). Skal hovedsakelig bruke det til å chatte live med kompiser. Eneste jeg synes er plagsomt, er "tregheten" i bildet, dvs det går ikke akkurat i 30fps i sek når jeg kjører f.eks monitor programmet. Vet ikke hvordan det blir på opptak, da jeg ikke har testet dette enda. Går sinnsvakt tregt mot messenger ved live webcamchat, men dette har vel heller med uthastigheten på linja mi å gjøre Prøver å finne ut om tregheten i bildet er normalt, eller om det er noen instillinger/drivere som er fuct. Noen som vet dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå