TrengerHjelpNå Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Er www.nettbutikknorge.com en trygg nettside å kjøpe varer på? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg hadde holdt meg unna den siden intill videre... Virket ikke akkurat som en proffjobb.. Lenke til kommentar
TrengerHjelpNå Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Takk takk noen andre som kan hjelpe mag? Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) De oppgir en hotmail- og en gmail-adresse som kontaktinfo, det er særdeles useriøst. Seriøse norske nettbutikker bruker også .no-domene, ikke kun .com. Ligg langt unna, siden er så uproff det går an å bli. I beste fall mottar du en piratkopi av merkevaren, i verste fall ser du aldri noe til verken varen eller pengene dine. Jeg tipper det siste der er det mest sannsynlige. Endret 25. mars 2013 av Distressor Lenke til kommentar
TrengerHjelpNå Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Tusen hjertelig takk for oppmerksomheten jeg får vell holde meg langt unna den nettsiden! Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Det høres lurt ut. Om du vil kjøpe klær på nettet er det veldig lurt å holde seg til de store og kjente aktørene. Ligg unna slike amatørmessige nettbutikker, de er som regel veldig lugubre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå