Gå til innhold

Windows 98se

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan glatt laste ned Windows98SE men ikke på lovelig måte. Det hjelper heller ikke å ha registreringsnr. til Windows98. Det er egne registreringsnr til Windows 98SE.

Windows 98SE ble distribuert som en helt ny windows-utgave av Microsoft, selv om vi andre så på det som en STOR og høyst nødvendig bugfix som alle kjøpere av Windows 98 burde få...

Men er du sikker på at du trenger Windows 98SE?

Lenke til kommentar
Nei du må nok kjøpte en oppgradering fra Microsoft. Du du spør etter er warez...og er ikke tillatt på dette forumet.

Nei, han spør etter om det er mulig å laste ned SE som er "oppdatering", lignende Servicepakkene og den slags. Eneste problemet er at det er to "forskjellige" OS. Men en oppgraderingspakke bør vel som nevnt ikke koste allverden.

Men, til det jeg vet, er det ikke store forskjelene på SE og Non-SE. Hvilke drivere er det du må ha installert? Sikker på at de ikke funker uten SE? Har du prøvd? Finnes det ingen alternativer?

Lenke til kommentar

Jeg tenkte ikke på warez nei... Var i tvil om det var en gratisoppdatering fra Microsoft. Det står i manualen til det trådløse nettverkskortet at man trenger 98se, noe jeg ikke var klar over da jeg kjøpte produktet.

Når jeg søker etter driver på cd'en som fulgte med, finner den ingen ting. Er det mulig å få dette nettverkskortet (http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=333&g2=585&g3=&p=23580&l=2&lantall=) til å funke på noen annen måte enn å innstallere en annen versjon av windows på nytt?

Vil bli kjempeglad for nyttige svar.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...