Papillon Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg har windows 98 og trenger 98se for å kunne innstallere drivere for et nettverkskort. Går det an å laste ned Windows 98se når man har Windoes98 fra før? Isåfall kan noen gi meg URL til denne siden? På forhånd takk Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Du kan glatt laste ned Windows98SE men ikke på lovelig måte. Det hjelper heller ikke å ha registreringsnr. til Windows98. Det er egne registreringsnr til Windows 98SE. Windows 98SE ble distribuert som en helt ny windows-utgave av Microsoft, selv om vi andre så på det som en STOR og høyst nødvendig bugfix som alle kjøpere av Windows 98 burde få... Men er du sikker på at du trenger Windows 98SE? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Nei du må nok kjøpte en oppgradering fra Microsoft. Du du spør etter er warez...og er ikke tillatt på dette forumet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Nei du må nok kjøpte en oppgradering fra Microsoft. Du du spør etter er warez...og er ikke tillatt på dette forumet. Nei, han spør etter om det er mulig å laste ned SE som er "oppdatering", lignende Servicepakkene og den slags. Eneste problemet er at det er to "forskjellige" OS. Men en oppgraderingspakke bør vel som nevnt ikke koste allverden. Men, til det jeg vet, er det ikke store forskjelene på SE og Non-SE. Hvilke drivere er det du må ha installert? Sikker på at de ikke funker uten SE? Har du prøvd? Finnes det ingen alternativer? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Jeg tenkte ikke på warez nei... Var i tvil om det var en gratisoppdatering fra Microsoft. Det står i manualen til det trådløse nettverkskortet at man trenger 98se, noe jeg ikke var klar over da jeg kjøpte produktet. Når jeg søker etter driver på cd'en som fulgte med, finner den ingen ting. Er det mulig å få dette nettverkskortet (http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=333&g2=585&g3=&p=23580&l=2&lantall=) til å funke på noen annen måte enn å innstallere en annen versjon av windows på nytt? Vil bli kjempeglad for nyttige svar. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Prøv følgende: "Ny hardware" - fant ny hardware. velg driver fra liste - Har diskett - velg CDen. Det funker iallefall her når jeg skal installere drivere. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Takk for tipset, men det går bare halvveis. Navnet på nettverkskortet kommer, men det står at driveren ikke er riktig innstallert Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Faktisk en stor del forrskjell på se og non-se når det gjelde innstalasjon av drivere/programmer. Ikkje spør meg korfor. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Noen som vet hvor man får kjøpt Windows 98se? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Sikkert et dumt spørsmål men... Kan man oppgradere fra Windows 98 til Windows 2000 uten å miste filene på harddisken? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Kjøp deg heller en oppgradering til XP for samme pris som 98se.... Som e rett over 1000 kroner. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 ja i allefall hvis du kjører Win98 på den maskinen du har i siggen din, hehe, da vil en oppgradering til XP være smart! Og nei, du vil ikke miste filene dine. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Ok bra at jeg slipper å miste filene. Hehe... nei det er ingen av pc'ene i siggen. Det er en tredje pc (muttern sin) det er snakk om. Jeg har xp på begge pc'ene i signaturen. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Denne tråden er feilpostet, og er også svært på grensen med andre rettningslinjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg