Håvard Hofstad Ruud Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Mer stereotypisk og forutsigbart enn noensinne. Les hele saken Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Med tanke på at spillet kommer ut samtidig som et mesterverk går dette raskt i glemmeboken. På tide å legge serien død. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Interessant nok synes jeg mye av kritikken, og forsåvidt også karakteren passer ganske bra på tidligere spill i GoW-serien. AtW Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Verdt å merke seg at kritikerne (som før har vært udelt positive til tre middels gode skytespill) nå har delt seg i to fløyer: De som ventet Gears of War 4 og gir karakterene 6-7; og de som ventet PCF sitt take på en spillserie de tidligere har harselert med i et av spillmediets få eksempler på vellykket satire, og gir det 8-9. Regner selv med at dette er det beste spillet i serien så langt, når utvikleren har laget interessante spill også i nyere tid, snarere enn bare halvfabrikata for spillindustrien. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Dette er nok en ut av årets skuffelser, liker ikke å si det. De har fjernet alt for mye som gjorde Gears-serien spesiell. Eneste jeg gleder meg til er når "Execution" kommer, kanskje det redder spillet litt. Lenke til kommentar
Einherjer86 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 En til tre stjerner per bane. Angry Birds møter Gears? Jaja, dem om det. Snart er forhåndslastinga av Bioshock: Infinite klar her! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Interessant nok synes jeg mye av kritikken, og forsåvidt også karakteren passer ganske bra på tidligere spill i GoW-serien.AtW Litt spesielt hvordan slike oppfølgere gjerne får langt kvassere og mindre tilgivelig kritikk når det ikke er hovedutvikleren som står bak. Halo 4 tilhører vel sådan de ekstremt få unntakene. Endret 26. mars 2013 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Afarin Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg fikk ikke spillet GoW3 når det kom ut siden det var andre spill på den tiden som var mer spennende, skaffet det for 80 kroner for noen måneder siden. Har prøvd å spille det, og har kommet et stykke, men merker allerede at denne serien begynner å bli veldig kjedelig, historien er ganske pointless og gameplay er jo helt likt, er jo nesten ingenting som er nytt. Om jeg skaffer dette spillet er egentlig lite trolig, alt for masse bedre spill som kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå