Substitute Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hei. Jeg trenger en hovedenhet som gir veldig lite lys fra seg, evt kan dimmes helt ned. Den må ha - Fjernkontroll - USB inn - Kunne spille spotify over Blåtann Være av god kvalitet. Helst ikke koste over 4000kr. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hvilken bil har du? Avhengig av hvilken bil du har, så kanskje du kan vurdere et Nettbrett? Billigere + ekstremt mange flere funksjoner (avhengig av om man setter pris på de ekstra funksjonene da, selvsagt:)) Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hei de fleste bilstereo kan dimmes ned sammen med lys i resten av dashboard. Dersom du vil dimme helt ned kan du lage en bryter som forsyner lys i stereo med for eksempel 5 V (12 V gir fullt lys). Biler som Golf har bilstereo helt øverst, kan lys fra stereo blende. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Beklager at jeg ikke spesifiserte, men jeg skal ha det i en båt. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hei, har akkurat istallert en Pioneer X6500DAB. Denne har ikke båtann. Lys i spiller kan dempes, men ikke så mye. Lysstyrke kan ikke justeres fra dashboard. X8500DAB har blåtann og er nok det beste du kan installere lydmessig. Denne har også mulighet til å justere lyssyrke via ledning inn bak. (Side 3 i bruksanvisning: Wire 8 - Orange / White - Connect to lighting switch terminal.) Manual . Her kan du lage deg et potensiometer eller en bryter for å velge lysstyrke i display. Dersom dette er av interesse er det sikkert noen som kan koke i sammen en veiledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå