AnonymDiskusjon Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg og ei jente har vært på noen dater nå. Tonen mellom oss er veldig bra og vi ser ut til å like hverandre godt. Det er vel og merke sett bort fra at hun er iskald til tider. Hun kysser meg tilbake, men aldri på eget initiativ bortsett fra en gang på kinnet. Jeg ta på henne, holde henne i hånda, stryke på henne, og det er null respons tilbake. Riktignok trekker hun seg ikke unna heller, eller sier noe om det. Bare så det er sagt, dette er ingen sjenert frøken. Hun kan visst være litt "bitchy" innimellom, så jeg regner med at jeg hadde fått ettertrykkelig hørt det om jeg trådde litt feil, og hun er jo fortsatt interessert i å møtes. Så til kjernen av problemet: Vi la hverandre til på facebook nylig, og ved en tilfeldighet oppdaget jeg en status fra 1 mnd. før hun sendte meg en melding (nettdating). Den beskriver en aktivitet og at den gjennomføres med kjæresten. Jeg ble mildt sagt litt satt ut, for jeg var ikke klar over at siste forholdet var såpass ferskt. Ut fra det hun har sagt pluss andre statusoppdateringer har jeg regnet meg frem til at det er et 2-årig forhold som har tatt slutt. Jeg har ikke nevnt dette enda, og heller ikke spurt om dette, men jeg får jo litt "rebound"-følelse her selv om hun absolutt ikke har vært interessert i sex eller tatt noe spesielt mye initiativ til nærhet ellers. Er dette alarmerende? Er det noe å henge seg opp i, eller kan det være gyldige grunner til å date så tidlig etter forrige forhold? Anonym poster: cccc3b86a836b33f1345e2c3599d9e24 Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Du kan jo bare spørre henne rett ut. Men si det på en slik måte at det er noe du virkelig må ha svar på, på en forsiktig måte. Du finner fort ut hva hun mener med deg ut i fra hvordan hun reagerer når du spør. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Pass på så du ikke blir for needy, hvis det er du som hele tida må ta initiativ til alt. La henne jakte litt. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Høres ut som om det fortsatt er følelser knyttet til tidligere forhold. Ikke mye du kan gjøre med det bortsett fra å vente med å investere for mye i henne helt til du vet med sikkerhet at forrige type er helt ute av bildet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jenter er nå oftes som aper, de slipper en grein før de har godt tak i neste Så det at hun ikke har vært singel så lenge hadde jeg ikke sett på som en big deal, men det er jo litt rart at hun er så "kald" da. 3 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Ikke enkelt å forstå dagens jenter, de fleste lever jo livet sitt ut av en amerikansk tv serie eller lignende, da plukker dem selvfølgelig opp den teite moralen osv som dem ser i de teite tv seriene, jo mer dem ser på de, jo mindre har dem egne meninger om ting å tang, det mener JEG altså. sier selvfølgelig ikke at alle er sånn. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hehe! Da har du havnet i feil omgangskrets. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hvorfor bry seg? Fortid er fortid, du kan ikke endre den. Fremtiden vet du ingenting om. Det eneste du kan si noe om er nåtiden. Og i nåtiden så dater du jenta og har det fint. Og, protip: IKKE FUCKIGS STALK DAMA DI PÅ FACE. Kommer ikke noe godt ut av det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Jeg har ikke spurt henne om dette enda. Mulig jeg bare bør følge Nittutt tips og la fortid være fortid. Når jeg bare tenker meg om så er det ingen grunn til å tvile på at hun ønsker meg. Vi sender utrolig mange meldinger til hverandre, og hun sender gjerne melding først. Hun har i tillegg selv sagt hun er en kald person, både fysisk og psykisk, men hun glimter til med litt tilnærminger innimellom. I grunn tror jeg bare at jeg skal ta det hele med ro og la ting gå som det går. Hun liker meg, jeg liker henne, og vi er i ferd med å bli kjærester, så enkelt er det Anonym poster: cccc3b86a836b33f1345e2c3599d9e24 2 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg har ikke spurt henne om dette enda. Mulig jeg bare bør følge Nittutt tips og la fortid være fortid. Når jeg bare tenker meg om så er det ingen grunn til å tvile på at hun ønsker meg. Vi sender utrolig mange meldinger til hverandre, og hun sender gjerne melding først. Hun har i tillegg selv sagt hun er en kald person, både fysisk og psykisk, men hun glimter til med litt tilnærminger innimellom. I grunn tror jeg bare at jeg skal ta det hele med ro og la ting gå som det går. Hun liker meg, jeg liker henne, og vi er i ferd med å bli kjærester, så enkelt er det Anonym poster: cccc3b86a836b33f1345e2c3599d9e24 There you go! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå