holvik Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Trenger en støysvak PSU til min HTPC. Holder med 400 W. Har en Seasonic 430 i dag som jeg synes bråker for mye. Denne er kjøpt for en 5-6 år siden ,men ikke brukt før nå. Er det noen som har ett godt tips ? Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg er veldig fornøyd med Corsair AX 750. Den er også modulær. Men kanskje ikke det du er ute etter Lenke til kommentar
holvik Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg er veldig fornøyd med Corsair AX 750. Den er også modulær. Men kanskje ikke det du er ute etter Den er absolutt ett alternativ. Finner ingen nettbutikker som har denne på lager, AX 760 derimot er lagervare flere plasser. Er dette etterfølgeren til AX 750 ? Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Ja det tror jeg uten å være 100% sikker. Så har du jo AXi serien som har corsair link. Lenke til kommentar
holvik Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Hva bruker man Cosair link til da ? Lenke til kommentar
holvik Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Ble en Cosair AX 760. Godt fornøyd, ikke en lyd . Ett lite sus fra CPU kjøleren (Nochua) er det eneste som høres . Takk for råd ! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Jo, AX760 er jo vifteløs ved lav last (men du gikk vel inn i viten om det), så regner med vifta vil stå for det meste, om ikke HTPC'n din har noen saftige specs. Endret 4. april 2013 av Smirnoff Lenke til kommentar
holvik Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Ja ,jeg er klar over att strømforsyningen vil starte viftene når behovet melder seg. Dette er i utgangspunktet en HTPC bygger på "gammelt skrap", ikke noe heftige greier. Tanken var att den skulle være billig , men hater støy, derfor ble jeg nødt til å kjøpe ny CPU kjøler og nå strømforsyning . En SSD måtte også på plass, de "gode" gamle Seagate diskene bråker som ett middels stort helikopter ! Viftestøy fra Seasonic'en var ikke fryktelig høy, men det oppstod en irriterende "hylelyd", resonanser tror jeg det kalles. Pytt pytt ,det har en tendens til å balle på seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå