Gå til innhold

Kabinett med plass til speilreflekskamera

Anbefalte innlegg

Ett litt spesielt ønske kanskje, men jeg lurer på om noen vet av kabinetter som kan passe til følgende:

Jeg holder på med et prosjekt hvor et kamera tar bilde av brukeren, behandler bildet og viser det tilbake på skjerm i nærheten. Har testet litt ulike kamera, og må opp på speilrefleks for å få godt nok bilde. (Selv det billigste Canon-speilrefleksen til ca. 2.500,- er bedre enn de beste kompaktkameraene)

Ønsket er at kameraet er montert i et solid kabinett, med glass foran, og at det i kabinettet også er plass til kameraets power supply og en liten datamaskin. Gjerne en Mac Mini, siden jeg har flere av de liggende, men jeg kan klare meg med noe annet som tar mindre plass, kanskje til og med en Raspberry Pi.

Og så må det hele være nogenlunde støvsikkert, med filter etc.

Vet ikke om det finnes PC-type kabinetter som kan brukes til dette, eller om noen har tips om andre spesialistleverandører? Trenger jo egentlig ikke slots og diskbays og alt slikt som er på tradisjonelle kabinetter, men ser for meg at det er billigere å kunne bruke et konsumentkabinett enn å få noe laget...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...