thyraven Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Fanken, glemte å bytte ut poweret. For prøve å ta kontakt med de i morgen..... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Takk, er litt enig ang skjermen, så har puttet in HM modellen til 4000. Men bør jeg gå for oppløsning kontra 120hz når jeg ikke spiller FPS? Men Hovedkort aner jeg ikke hva jeg "trenger" eller "bør" ha. Det er jo så mye betegnelser som jeg ikke skjønner noe av. kan jeg velge det billigste bare det har 4 minneplasser? hva med chipset? det er jo en del forskjeller men hva er de egentlig? Fjernet spilleren også, da jeg antakelig ikke kommer til å bruke den. Jeg er egentlig ute etter en så stille som mulig PC også, åssen er den PSU'n jeg har kontra de andre? Jeg har en 120hz skjerm 24" skjerm og kameraten i underetasjen har en 30" dell skjerm med høy oppløsning. Er ikke vanskelig å se forskjell på 120hz og 60hz, det flyter mye bedre, men du må velge mellom flyt eller grafikk da ingen pcer klarer begge deler. Skjermen min kan vise 3d, noe som faktisk er ganske kult og det er dette som gjør at jeg er fornøyd med skjermen min. Skal du gå for en 120hz bør det være fordi du vil bruke 3d-briller. Vil anbefale deg å gå for en 60hz skjerm med høy oppløsning og gode farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå