Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

iPad 2 til videregående?

Anbefalte innlegg

Jeg begynner på videregående etter sommeren. Da må jeg ha meg en datamaskin jeg kan bruke på skolen. Jeg har en bærbar, men problemet er at den er svær og veier over fire kilo. Jeg har tenkt å selge denne og kjøpe meg en kraftig stasjonær til hjemmebruk.

MEN, så har jeg en iPad 2 som jeg tenker må være fin å bruke på skolen. Den er liten, tynn og lett, og jeg tenker derfor den må passe bra til skolebruk. Hvis jeg bruker denne slipper jeg altså å kjøpe en egen bærbar til skolebruk. Tror dere dette vil funke bra?

Endret av Commodent
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Itslearning er etter det jeg har fått meg, mye brukt på skolen i dag ja. Ville sjekket opp hvorvidt dette ville skapt problemer. Men er det ikke vanlig i dag at man får utlevert en skolepc som man betaler en liten sum for, enten i starten eller når man er ferdig med skoleårene (alt etter om man ønsker å beholde maskina da)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er ikke ItsLearning kun til du er ferdig på ungdomsskolen?

Men, Microsoft Surface kan laste opp filer, naboen min har det.

Itslearning blir nå brukt på høgskolene så den slipper du ikke unna med det første :), men tja du blir jo til å få tilbud om en skolemaskin som da skal dekkes av utstyrsstipendet som du får fra lånekassen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...