Sentinelle Skrevet 25. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Jeg begynner på videregående etter sommeren. Da må jeg ha meg en datamaskin jeg kan bruke på skolen. Jeg har en bærbar, men problemet er at den er svær og veier over fire kilo. Jeg har tenkt å selge denne og kjøpe meg en kraftig stasjonær til hjemmebruk. MEN, så har jeg en iPad 2 som jeg tenker må være fin å bruke på skolen. Den er liten, tynn og lett, og jeg tenker derfor den må passe bra til skolebruk. Hvis jeg bruker denne slipper jeg altså å kjøpe en egen bærbar til skolebruk. Tror dere dette vil funke bra? Endret 25. mars 2013 av Commodent Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 25. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2013 Det burde fungere helt fint. Du kan sikkert med fordel skaffe deg en case med tastatur hvis det blir mye skriving, med mindre du trives med skjermtastaturet Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2013 Takk for svar. Er det ofte man må laste opp filer på Itslearning eller lignende på skolen? Det går jo ikke an å laste opp filer på iPad. Jeg har jailbreaket den, men appen som lar deg gjøre dette støtter foreløpig ikke iOS 6.0.1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 Itslearning er etter det jeg har fått meg, mye brukt på skolen i dag ja. Ville sjekket opp hvorvidt dette ville skapt problemer. Men er det ikke vanlig i dag at man får utlevert en skolepc som man betaler en liten sum for, enten i starten eller når man er ferdig med skoleårene (alt etter om man ønsker å beholde maskina da) Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 Broren min begynte på vgs i år (1. år) og han får en fin HP låne pc for 500 i halvåret (billig :O). Når han er ferdig med første året kan han kjøpe den. Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 Er ikke ItsLearning kun til du er ferdig på ungdomsskolen? Men, Microsoft Surface kan laste opp filer, naboen min har det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Its learning blir ihvertfall brukt i videregående der jeg gikk på skole ihvertfall. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Ja, det brukes sider som Itslearning/Fronter, ja du burde ha et tastatur hvis du skal bruke Ipad2, ville heller gått for en bærbar Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Er ikke ItsLearning kun til du er ferdig på ungdomsskolen? Men, Microsoft Surface kan laste opp filer, naboen min har det. Itslearning blir nå brukt på høgskolene så den slipper du ikke unna med det første , men tja du blir jo til å få tilbud om en skolemaskin som da skal dekkes av utstyrsstipendet som du får fra lånekassen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå