Yeppe Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hei! Jeg har en Dell Insperon 1545 laptop med en 320 GB harddisk. Jeg har kjøpt et Kingston SSD HyperX 120 GB oppgraderingskit. Programvare fra Acronis fulgte med, og cloningen har gått fint. Maskinen har imidlertid en skjult partisjon, slik at den enkelt kan tilbakestilles til fabrikkinnstillinger. Hvordan kan jeg finne ut om denne partisjonen har blitt clonet? Er det noen her som har erfaring med tilbakestillese av maskinen til fabrikk instillinger etter å ha installert SSD disk? Greit å forhøre seg litt om dette før jeg formaterer den gamle snurredisken. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Siden du har klonet, bare boot og trykk rett F-knapp og se om du får loading windows-stripe. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Og du kan jo bare se etter i Diskbehandling om partisjonen finnes. 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Hvis du diskkloner, så skal du få med alle partisjoner as-is. Bruker selv Acronis True Image Home, og det har aldri være noen issues med slike "hidden" systempartisjoner: dem har vært med. Edit: Men det kan bare være en fordel å vente et par dager med å formatere gamledisken, ihvertfall til du har fått sjekket at alt er i orden (i tilfelle det er feil på SSDen osv.). Endret 27. mars 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå