The Norwegian Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg må bare spør hva skjer på mandag? hvordan reagerer de andre når tina sjekker inn igjen? Pest, Tina kommer inn som smittebærer, smitter Isabell og de flytter sammen på solo som er "isolasjon" for de smittede. Guttene er pårørende og det vil sikkert si trygge denne uken. Lenke til kommentar
CHaRTaH Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 tror dere tina er den siste gamle som sjekker inn? Nope. Ryktene vil ha det til at både KriRe, Karim og Janni sjekker inn igjen. De sistnevnte som par. Lenke til kommentar
Foxyyy Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Oh my god hvor mange uker skal det pågå? Trodde finale uke var denne uka? Lenke til kommentar
johannehake Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Vel... http://isaabell.blogg.no/ Dessuten figurerer hun ofte på både bloggen og Instagram kontoen til Glenn!! Tina sjekker jo inn igjen på mandag!! Karim og Janni kommer tilbake i finaleuka visstnok, som par. Dessuten er det Tina, ikke Magne som sjekker inn på mandag. Ifølge TV3.no er det en jente, og da er det Tina ettersom Charlotta IGJEN sitter og griner. HELT ENIG! Hahah, er det bare meg, eller var det litt ironisk at KriRe og Tina fikk følelser for hverandre, når KriRe i 2012 kjempet mot kjærlighetsparene? xD 2 Lenke til kommentar
CHaRTaH Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Oh my god hvor mange uker skal det pågå? Trodde finale uke var denne uka? 14 uker i år. Finalen er 13. juni. Lenke til kommentar
CHaRTaH Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Tirsdagens eppis er ute. Isabell smitter Charlotta (som forventet), og Charlotta smitter Pia (som forventet). Kun de smittede er i fare på torsdag. Lenke til kommentar
johannehake Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg må bare spør hva skjer på mandag? hvordan reagerer de andre når tina sjekker inn igjen? Alle blir tilsynelatende glade! Noen er skeptiske (Isabell, Sander, Birger og den gjengen), men Charlotta osv gråter av glede! Tina blir litt lei seg av at KriRe ikke er der, da. Tirsdagens eppis er ute. Isabell smitter Charlotta (som forventet), og Charlotta smitter Pia (som forventet). Kun de smittede er i fare på torsdag. Den er ikke ute på Viaplay? Lenke til kommentar
CHaRTaH Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Den er ikke ute på Viaplay? Jo. http://pdl.viaplay.com/test/viaplay/PH_0527.html Lenke til kommentar
amerikaner Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Selv om jeg vil ha tina der inne, så er jeg i tvil om hvem hun skal stå med. Tror guttene er fornøyde med partnerne sine. (kanskje glenn ) . tror nok det er nokke meir denne uka hva tror dere? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Denne tråden har jo blitt diskusjonstråden for viaplay-seere. Lenke til kommentar
johannehake Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 noen som har noen tanker om hva som skjer på onsdag utifra infoen vi har fått hittil? Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Alle som har gjettet scenariorer hittil har vært på bærtur, inkludert meg selv.. Det er ikke to par som står i finalen, men 3 finalister. Disse finalistene er Sander, Louis og Tina. De som får flest stemmer av juryen går videre til finalen hvor de får utdelt ei kule hver og må snu ryggen til som i russisk rullett og ta ett skritt for hver pengesum som blir ropt opp. Mer fikk jeg ikke vite av tidligere ph-deltaker. Men har hørt at denne "twisten" også har skjedd tidligere i den danske versjonen av Paradise hotel. Gleder meg til finalen og jeg tipper Sander vinner... Men håper på Louis! Endret 27. mai 2013 av Olgadolga 1 Lenke til kommentar
amerikaner Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 er onsdagens episode ute påå viaplay? eg finner den ikkje Lenke til kommentar
johannehake Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 er onsdagens episode ute påå viaplay? eg finner den ikkje den er ute nå Lenke til kommentar
Jamann6667 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Jo. http://pdl.viaplay.c...ay/PH_0527.html Takk, jeg har ikke viaplay men kan se episoden via linken tusen takk, kan noen linke episoden for imåren snart eller? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Denne tråden har jo blitt diskusjonstråden for viaplay-seere. No shit sherlock, det er jo åpenlyst? Dette er en spoilertråd, og viaplay seere kan se episodene 1 dag før alle andre. Lenke til kommentar
Jamann6667 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Kan noen linke til morgen dagens episode i viaplay pdl? : http://pdl.viaplay.com/test/viaplay/PH_0527.html Lenke til kommentar
venus1988 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hei:) Kan noen linke til episoden som kommer i morgen ( onsdag 29 mai ) Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Registrerte du virkelig en ny bruker for å stille det samme spørsmålet du allerede har stilt to ganger? Tror du det hjelper? Lenke til kommentar
Jamann6667 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Registrerte du virkelig en ny bruker for å stille det samme spørsmålet du allerede har stilt to ganger? Tror du det hjelper? Haha tror du det e meg? venus fyren e kje meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå