johannehake Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Nei, sander har lykkefuglen og det er han som får bestemme hvem av Kristian Rene og Remi som må sjekke ut, ikke Charlotta. Han velger Kristian Rene som må sjekke ut. Åh! Søren! Hotellet blir ikke det samme uten KriRe. Lenke til kommentar
johannehake Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 For nokke dritt!! Det at kristian røk var det siste eg ville. Nå håper jeg bare at han kommer inn igjen på en eller annen måte. Er det noen andre her som er enige? Jeg er absolutt enig Uten Tina, KriRe, Magne osv, blir det ikke drama eller moro. Uff. Nå MÅ Louis eller Charlotta vinne! Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) For nokke dritt!! Det at kristian røk var det siste eg ville. Nå håper jeg bare at han kommer inn igjen på en eller annen måte. Er det noen andre her som er enige? Er enig, men han kommer nok ikke inn igjen med mindre finaleparene får mulighet til å skifte ut en person med en fra juryen (noe som skjedde i PH Danmark) Lite sannsynlig at det skjer Man er så langt ut i serien nå at tviler på det kommer inn noen nye/gamle personer, utenom vedkommede som kommer inn i neste uke. Tror forresten det kanskje er Magne som kommer inn i neste uke, ser hvertfall ut som han på slutten av torsdagens episode. Endret 22. mai 2013 av Reptilia Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Deilig at han røyk Tror han følte at han dreiv med krigføring i Afganistan eller noe. Lenke til kommentar
CHaRTaH Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Utav jentene vet jeg ikke, men virker som at Isabell ligger veldig lavt i terrenget. Nesten ingen FB-aktivitet, blogg, promotasjon eller noe slikt. Vel... http://isaabell.blogg.no/ Dessuten figurerer hun ofte på både bloggen og Instagram kontoen til Glenn!! Uten Tina, KriRe, Magne osv, blir det ikke drama eller moro. Tina sjekker jo inn igjen på mandag!! Er enig, men han kommer nok ikke inn igjen med mindre finaleparene får mulighet til å skifte ut en person med en fra juryen (noe som skjedde i PH Danmark) Lite sannsynlig at det skjer Man er så langt ut i serien nå at tviler på det kommer inn noen nye/gamle personer, utenom vedkommede som kommer inn i neste uke. Tror forresten det kanskje er Magne som kommer inn i neste uke, ser hvertfall ut som han på slutten av torsdagens episode. Karim og Janni kommer tilbake i finaleuka visstnok, som par. Dessuten er det Tina, ikke Magne som sjekker inn på mandag. Ifølge TV3.no er det en jente, og da er det Tina ettersom Charlotta IGJEN sitter og griner. Deilig at han røyk Tror han følte at han dreiv med krigføring i Afganistan eller noe. HELT ENIG! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Likte at Kristian tok det så utrolig seriøst. Det var litt gøy i seg selv. Lenke til kommentar
johannehake Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hahah, jaja. Hva kan man vel gjøre? Hvis HELE alliansen til KriRe styrtes (etter hans bortgang) må jeg vel bare heie på Birger. Blid nordlending, selv om han er KriRes største fiende. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Vel... http://isaabell.blogg.no/ Dessuten figurerer hun ofte på både bloggen og Instagram kontoen til Glenn!! Tina sjekker jo inn igjen på mandag!! Karim og Janni kommer tilbake i finaleuka visstnok, som par. Dessuten er det Tina, ikke Magne som sjekker inn på mandag. Ifølge TV3.no er det en jente, og da er det Tina ettersom Charlotta IGJEN sitter og griner. HELT ENIG! Ah kanskje ikke Magne, men ligna når jeg studerte bildene. Vel vel! Til syvende og sist blir vi bare sittende og synse! Kristian lagde jo sitt eget show hvor han trodde han var best og kunne spillet ut og inn, det var jo bare gøy og god underholdning å se på. "Startruck"... trodde jeg skulle dø.. Lenke til kommentar
Orkhanan Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Så på neste ukes preview, så ut som det er denne personen som kommer inn. Noen som ser hvem det er? edit: ser ut som det er Tina Endret 22. mai 2013 av Orkhanan Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Skulle ønske Thomas kom inn igjen... 2 Lenke til kommentar
amerikaner Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Så på neste ukes preview, så ut som det er denne personen som kommer inn. Noen som ser hvem det er? edit: ser ut som det er Tina Det er Tina helt klart Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Kris Rene ryker og Tina sjekker inn? Lol Lenke til kommentar
amerikaner Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 tror dere tina er den siste gamle som sjekker inn? Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 tror dere tina er den siste gamle som sjekker inn? Er bare 3 uker igjen, så ja.. tror det Lenke til kommentar
amerikaner Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg må bare spør hva skjer på mandag? hvordan reagerer de andre når tina sjekker inn igjen? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Maaaange som skriver på facebook og instagram nå at Kristian og Isabell vinner alt. Jeg har mine tvil på at en av de ikke slipper kula. Lenke til kommentar
amerikaner Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Maaaange som skriver på facebook og instagram nå at Kristian og Isabell vinner alt. Jeg har mine tvil på at en av de ikke slipper kula. Bryr meg egentlig ikkje om kem som står i finale, så lenge en av dem er kristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå