Mayze Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 synd Pia røk men helt greit at Remi røk men det hadde vært digg om det var Tina og K,R, ! Håper Tina el K.R ofrer den andre spennende i neste uke ja !! FINALE!!!!!! Lenke til kommentar
Charo123 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Er det noen som vet helt sikkert hvem som vinner? Lenke til kommentar
Mjiaow Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 En tanke som slo meg nå er at hvis Kristian og Tina bytter partnere så ville de stått mye sterkere i finalen stemmemessig.. Og hatt større sjangse for å vinne om de slapp kula.. F.eks: Hvis Tina hadde stått med Sander i en finale ville de fått flere stemmer pga at det er en fra begge allianser enn hvis hun hadde stått med Kristian... Hvis stemmene blir gitt etter hvem de vil skal vinne.. For det har jo vært klare allianser der inne.. Samme hvis f.eks Kristian hadde stått med Isabell i en finale.. Så hadde de nok fått flere stemmer enn hvis han stod med Tina.. Men spørs om det med å bytte ut partner betyr at de kan velge noen som har gått ut... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 En tanke som slo meg nå er at hvis Kristian og Tina bytter partnere så ville de stått mye sterkere i finalen stemmemessig.. Og hatt større sjangse for å vinne om de slapp kula.. F.eks: Hvis Tina hadde stått med Sander i en finale ville de fått flere stemmer pga at det er en fra begge allianser enn hvis hun hadde stått med Kristian... Hvis stemmene blir gitt etter hvem de vil skal vinne.. For det har jo vært klare allianser der inne.. Samme hvis f.eks Kristian hadde stått med Isabell i en finale.. Så hadde de nok fått flere stemmer enn hvis han stod med Tina.. Men spørs om det med å bytte ut partner betyr at de kan velge noen som har gått ut... Du fikk med deg at KR og Tina har forlovet seg?... Lenke til kommentar
Mayze Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 En tanke som slo meg nå er at hvis Kristian og Tina bytter partnere så ville de stått mye sterkere i finalen stemmemessig.. Og hatt større sjangse for å vinne om de slapp kula.. F.eks: Hvis Tina hadde stått med Sander i en finale ville de fått flere stemmer pga at det er en fra begge allianser enn hvis hun hadde stått med Kristian... Hvis stemmene blir gitt etter hvem de vil skal vinne.. For det har jo vært klare allianser der inne.. Samme hvis f.eks Kristian hadde stått med Isabell i en finale.. Så hadde de nok fått flere stemmer enn hvis han stod med Tina.. Men spørs om det med å bytte ut partner betyr at de kan velge noen som har gått ut... Men da blir det garantert noen som slipper kula håper ikke k.r. El Tina får med seg ei krone derfra, det fortjener de ikke! Sleipe d....... Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Ryktene sier at Tina ditcher Kristian for å stå med Sander i finalen.. Blir jo meget spennende dette! Lenke til kommentar
Mjiaow Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Du fikk med deg at KR og Tina har forlovet seg?... Ja.. And..? Men da blir det garantert noen som slipper kula håper ikke k.r. El Tina får med seg ei krone derfra, det fortjener de ikke! Sleipe d....... Helt enig! Håper Isabell vinner ;D Lenke til kommentar
Mjiaow Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hahahahhaaha, Tidenes sjokk... Kristian og Tina ofret hverandre, men Tina var kjappere.. Kristian Rene er ute av Paradise Hotel.. Enda de fikk vite at hvis de tråkket over streken for å få gullnøkkelen, så begynte Tina med å tråkke over og Kristian fulgte etter, men Tina var kjappest.. Trodde faktisk Louis kom til å tråkke over.. Etter at Glenn snakket om at man ikke kan stole på andre enn seg selv.. Lenke til kommentar
Mjiaow Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Etter en diskusjon de hadde på date så fortalte Tina til Kristian at Sander hadde sagt han heller ville spille med Tina i en finale fordi de ville fått flere stemmer enn hvis han hadde stått med Isabell.. Spørs om kanskje Tina ville kaste seg ut i det? Uten å si noe om det til noen.. Lenke til kommentar
Johan dfd Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Synd at Kristian Rene ryker på mandag, Tina og Kristian tråkker over streken i en troskapstest men så var det Tina som tråkket over streken først. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Du fikk med deg at KR og Tina har forlovet seg?... Og du fikk med deg at det er slutt? Lenke til kommentar
Johan dfd Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Og du fikk med deg at det er slutt? Har sett episoden på Viaplay, og ja. jeg har fått med meg at de har forlovet seg. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Har sett episoden på Viaplay, og ja. jeg har fått med meg at de har forlovet seg. Hvilken episode? Jeg snakker om forlovelsen. Det er slutt. De har slått opp. Lenke til kommentar
Johan dfd Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Mandags-epi Hvilken episode? Jeg snakker om forlovelsen. Det er slutt. De har slått opp. Mandags-episoden snakket jeg om. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Og du fikk med deg at det er slutt? Det visste jeg ikke nei, men det at du visste dette gjorde kanskje at du hadde en følelse av at de ville dokke hverandre i ryggen i og med at nyheten om forlovelsesbruddet kom ut før episoden. At de ble skilt etter PH har ingenting å si for spillet der inne, så det er uvesentlig. Man skulle tro at hvis man forlovet seg knyttet man båndet enda sterke og stolte mer på hverandre, tydeligvis ikke i dette tilfellet. Endret 6. juni 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Det er noe som heter "Love is blind".. Gikk på skole med Kristian Renè og heiet på han, men det er jo egentlig bare komisk at han som var så imot kjærlighetsparene selv ble forelsket og attpåtil forlovet! Men jævlig rottent gjort av Tina da.. Sånn kan det gå! Hittil har kildene mine stemt, så da blir vel Sander og Tina et par. Lenke til kommentar
Mayze Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 spørs om Tina tar Sander fra Isabell no da... Da bør han slippe kula og dele potten med Isabell . Men det blir vel den ...... Tina som slipper kula først sikkert . håper alle andre enn ho vinner ! tom Lauretta ! (såg ho kom inn att) HEIA ISABELL !!!!!!! Det er noe som heter "Love is blind".. Gikk på skole med Kristian Renè og heiet på han, men det er jo egentlig bare komisk at han som var så imot kjærlighetsparene selv ble forelsket og attpåtil forlovet! Men jævlig rottent gjort av Tina da.. Sånn kan det gå! Hittil har kildene mine stemt, så da blir vel Sander og Tina et par. hvem vinner da ? slipper noen kula ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) For et rart samfunn vi lever i.. Det å se på et TV program hvor mennesker som har liten intelligens, driver å gjør seg selv til narr. Skal ikke si jeg har en stor IQ, men noen som gidder å opptre på et slikt program har da virkelig ikke en høy intelligens, med tanke på at de sikkert ikke tenker på konsekvensen det kan ha for dem i det virkelige liv. Endret 6. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Mener det var noen litt lenger tilbake i tråden som sier at Kristian står i finalen sammen med Louis og Louis slipper kulen. Hvor troverdig det er vet jeg ikke, men det hadde vært prima å sett reaksjonen til KR om Louis slipper kulen. Haha. Lenke til kommentar
Mayze Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Mener det var noen litt lenger tilbake i tråden som sier at Kristian står i finalen sammen med Louis og Louis slipper kulen. Hvor troverdig det er vet jeg ikke, men det hadde vært prima å sett reaksjonen til KR om Louis slipper kulen. Haha. men k.r er jo ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå