Odriks Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Det er fint her, men klimaet er veldig annerledes fra Sør-Norge; det er tilnærmet konstant snø og kaldt. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg vet ikke! Hvorfor dere snakker om semikolon, men det er ikke om 'snø og kaldt' da Er det egentlig semikolon? ; Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Her er en kjempefin side. http://www.korrekturavdelingen.no/K4Semikolon.htm 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Veldig fint at semikolon blir brukt; det var lenge en utdøende rase. He-he. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Jeg vet ikke! Hvorfor dere snakker om semikolon, men det er ikke om 'snø og kaldt' da Er det egentlig semikolon? ; Du som lærer norsk trenger ikke bekymre deg for semikolon. Det er aldri påkrevd, og brukes for det meste (feil) av folk som ønsker å fremstå som flotte. Jeg kaller det kvasikolon. Endret 26. mars 2013 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Dette minner meg om en på samme ungdomsskole som meg som avsluttet stiler på denne måten: Spre dere, små jævler! ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.............................::::::::::::::::::::::::::::::::;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;------------------------------ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Du som lærer norsk trenger ikke bekymre deg for semikolon. Det er aldri påkrevd, og brukes for det meste (feil) av folk som ønsker å fremstå som flotte. Jeg kaller det kvasikolon. Haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå