Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Har prøvd. Det funket ikke. Har prøvd et program som heter HyperSLI. Det skal i teorien gjøre sann at nvidia control panel får SLI alternativ. Det funket heller ikke..... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Om spor #2 ikke fuingerer er det fint lite du kan gjøre med software Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Eneste løsning jeg har sett for å fikse spor er annen bios eller RMA. Med mindre kortet har fancy brytere for å slå av spor som SR2. Endret 25. mars 2013 av War Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Har nyeste BIOS. RMA? Kan du forklare litt nærmere? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 At man sender inn kortet pga feil og får nytt. Fungerer ett og ett kort i ene sporene men ingen av kortene i spor nr 2? Kan du / har du lastet opp et bilde av HK? Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 HKet har TPU og EPU switch. Tviler på at det har noe med problemet mitt å gjøre... Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 http://tinyurl.com/cocyuua http://www.ixbt.com/mainboard/asus/p8p67-deluxe/board.jpg Vet ikke hva slags bilde som er best. Eller mente du at jeg skulle ta bilde av mitt eget? Ett og ett kort fungerer i spor #1, men ingen av kortene i spor #2. Takk for RMA forklaringen. Føler meg litt noob nå, hehe. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) I bios gå til Advanced , så til PCI og sett den til AUTO. Står den på x4 eller noe så disabler den andre spor. Samtidig sjekk at irq for com port er satt til 3 og ikke 4 Merk edit: Endret 25. mars 2013 av War Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Fann berre "Power on by PCIE" satt den til ENABLED. irq for com port var på 4, men satt den til IO=2F8h: IRQ=3. Kunne også sette den til IO=2E8h: IRQ=3. Hva skulle jeg i såfall velge? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Advanced>Serial Port Configuration>Enabled>IO=2F8h; IRQ=3 Prøvd å boote? Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Det viser ikke noe nytt i device maneger eller nvidia control panel Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Du må bare ha ett kort i det sporet, da merker du kjapt om det fungerer lenge før du logger helt inn. Du har ikke noe Advanced > PCI som står på x4 eller noe i bios? (må stå på auto) Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Har ikke den innstillingen nei.... Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Du må bare ha ett kort i det sporet, da merker du kjapt om det fungerer lenge før du logger helt inn. Hva mener du med det? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Ville ha flashet inn en tidligere bios, fungerer det ikke så få nytt av butikken du kjøpte det i. Brb skal se i min bios Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Okey. Kan prøve det. Jeg kjøpte det på komplett.no. Skreiv epost til dem istad. Burde ikke vere noe problem å få nytt. Takker for all hjelp så langt. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Har du endret det du kan i bios( som ikke skal være nødvendig om du har satt load default) og du har prøvd flere kort ( med strøm i ) og du har forsøkt flere drivere og flere bios så vil du ha en god sak. Flash til siste bios før du sender inn igjen, så du ikke får det i retur med teksten "oppdatert bios" Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Har ikke prøvd en gamlere bios, kan prøve det nå. Viss det ikke hjelper, så må jeg nok sende det inn. brb Lenke til kommentar
War Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Da glemmer du mailen, da trykker du søk RMA i innloggingen på komplett undet selve ordre-produktet så venter du på RMA-godkjenning , så sender inn. enten med post, eller gratis om du bor nære en PUP. Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 hvilken bios versjon har du? har sendt inn flere ting før, så dette kan jeg, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå