Nizzen Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Hvis du har noe annet enn skjermkort i noen slotter, så ta det ut for å se om det da fungerer. Hvorfor har du ikkje nok plass til skjermkort i bunnen? Lite kabinett? Endret 25. mars 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Har liten plass på den nederste slotten fordi PSUen tar plassen. Har tatt ut lydkortet som jeg hadde. Ingenting funket.... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hmm.. Da er jo kabinettet EPIC FAIL om man ikkje kan bruke den pci-e slotten der. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Tror dere at med å installere windows 7 på en annen disk så vil sli funke? Det burde holde å ha windows oppdatert, men vil ikke utelukke at ikke ny installasjon av Windows vil kjenne igjen begge kortene. Forøvrig har jeg samme hovedkort og CPU i kombinasjon, og kjører med Gigabyte GTX560Ti (OC versjonen) i SLI uten problemer på dette kortet slik at du ihvertfall er trygg på at kort & CPU og SLI skal fungere. Det har tidligere hendt at de aller nyeste Nvidia driverne ikke har fungert med hensyn til enkelte funksjoner, så jeg ville vel kanskje forsøkt å legge inn en tidligere versjon bare for å utelukke at det kan skyldes en feil i driveren. Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Man kan bruke den, men det er ikke plass til et 680 til... Den slotten er ikke recommended for 2 way sli uansett :/ Kan noen forklare meg hvordan dere setter opp sli? jeg har prøvd alle mulige løsninger Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Har installert windows på en annen disk nå, det funket heller ikke. Jeg skal prøve å installere en gamlere driver for å se om det hjelper. Hva slots bruker du alias til sli? hva det noe du måtte gjøre i bios for å få det til å fungere? Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Hvilken driver anbefaler dere? Så nettopp nå at en ny driver kom: 314.22 Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Når jeg går inn på nvidia control panel, så står det "bus: pci express x8 gen 2" er det riktig? inne på system information Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Man kan bruke den, men det er ikke plass til et 680 til... Den slotten er ikke recommended for 2 way sli uansett :/ Kan noen forklare meg hvordan dere setter opp sli? jeg har prøvd alle mulige løsninger Jeg bruker Nvidia Control Panel, slik, disablet og så enablet: Kan jo nevne at hos meg så kan ingen andre programmer være aktive ved konfigurasjon bruk av Nvidia Control Panel. Bruk foreks Task Manager for å avslutte disse først. Har installert windows på en annen disk nå, det funket heller ikke. Jeg skal prøve å installere en gamlere driver for å se om det hjelper. Hva slots bruker du alias til sli? hva det noe du måtte gjøre i bios for å få det til å fungere? Sloot 1 og 2 slik som beskrevet i manualen at man skal. Rørte ikke noe i bios. Hvilken driver anbefaler dere? Så nettopp nå at en ny driver kom: 314.22 Driveren jeg bruker er ver. 306.97 Endret 25. mars 2013 av -alias- Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Har du en skjerm kabel i hvert skjermkort? skal prøve ver. 306.97 Takk for all hjelp så langt! Jeg ser at 306.97 ikke er støttet av 680, må vell bli et hakk nyere da. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Se på bildet jeg la ut så ser du hvor skjermen står tilkoblet. Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Prøver 310.70 driveren... du har 2 identiske skjermer, hvorfor lyser den andre skjermen grønt på bildet? Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Det funket ikke med de gamle driverene. Når jeg prøver å koble til en skjerm til det andre kortet får jeg ikke noe bilde, den blir ikke oppdaget. Tror det må vere noe gale med den hvite pcie express slotten... Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Har kun en, men har den tilkoblet med 2 kabler, HDMI og DVI, men kun DVI er aktiv (den grønne) i øyeblikket. Det funket ikke med de gamle driverene. Når jeg prøver å koble til en skjerm til det andre kortet får jeg ikke noe bilde, den blir ikke oppdaget. Tror det må vere noe gale med den hvite pcie express slotten... Ta ut kortet i den blå slotten og se om kortet i den hvite virker da. Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Okey. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Kortet kom i posten idag. Henta det klokken 12. Har holdt på omtrent hele tiden. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Ser du forresten begge kortene i Control Panel - Device Manager i Windows, slik: Du skal også kunne se dem i CPU-Z slik: Hvis det nye kortet ditt virker alene, men ikke sammen med det gamle er jo saken klar. Da ligger feilen i hovedkortet! Endret 25. mars 2013 av -alias- Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Bare et av kortene vises i de cpu-z, det samme gjelder for device manager ... dessverre Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Har du prøvd det nye kortet alene? 1 Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Ja. Det funket i den øverste slotten. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Prøv med bare ett kort i slott nr 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå