Gå til innhold

[Løst] Gaming kjeller! Tips om interiør?

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten driver å lager gaming rom i kjellern nå. lurer på om noen har noen fine tips til hva som er fett å ha der nede? har alt fikset en Cinema 3-seter recliner sofa med koppholdere, 2 tv'er og 2 fete tv-benker. har så klart masse LED-lister også så hele rommet er mørkt med blå glød under sofaen og tv benkene å langs taklister. noen tips om hva annent vi kan ha der?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres herlig ut, og atpåtil fått med brura! bravo!

har du eventuelt noen bilder så vi kan få et overblikk? Selv liker jeg litt blings som sette "mooden" da :p vet ikke hva du liker, men for eksempel noen fete film props, noe retro plakater kanskje, kjører også på med micro for popkorn haha litt mer en latskaps sak denne da, men slipper å traske! Minikjøleskap er også meget passelig, helst fylt med cola på glass :D

Lenke til kommentar

Høres herlig ut, og atpåtil fått med brura! bravo!

har du eventuelt noen bilder så vi kan få et overblikk? Selv liker jeg litt blings som sette "mooden" da :p vet ikke hva du liker, men for eksempel noen fete film props, noe retro plakater kanskje, kjører også på med micro for popkorn haha litt mer en latskaps sak denne da, men slipper å traske! Minikjøleskap er også meget passelig, helst fylt med cola på glass :D

Skal dra å hante fryser, kjøleskap og micro nå til uka så det er alt i boks. har litt lyst til å smelle opp en smooth bar der nede.. men ettersom jeg å dama ikke drikker så blir det mest sannsynlig en brus bar eller no, hehe.men tenker meg noe som er litt mer unormalt å noe som virkelig kan gi en woah!-effekt når noen kommer inn i rommet. bilder kommer engang i nærmeste framtid ;-)

Lenke til kommentar

^ Noe slikt er det jeg mente med Blings, hvis du har sett How I met your mother, har barney en live-size Stormtrooper stående i stua, stilig, men det finnes nok enklere og billigere alternativer som fortsatt får folk til å trekke på smilebåndet ;) Husker å ha sett en video av en slik Hang-out garasje, der hadde de et LED tog som gikk på skinner rundt langs kantene av rommet ^^!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...