Coffey Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Men i helvete for en pris. Kan jo kjøpe 3 kurante headset istedet. Nøyaktig hvem er det de prøver å nå når de setter prisen så høyt? Endret 26. mars 2013 av Coffey Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Monster "Beats på Dr.Dre" kommer til å selge uansett, det har vell hodetelefonene deres bekreftet for lenge siden. Nå skal det riktignok sies at jeg er mer positiv til at det selges mye Monster, kontra mye Koss for eksempel som lekker lyd til tusen og kan irritere deg grønn når du sitter på bussen osv osv.. Men Monster har en lei tendens til å sette opp prisen en god del bare basert på merke, og ikke minst justere opp bassen med 50% bare fordi "det er kult". Tror nok dette headsettet vil være et av de bedre på markedet, problemet blir nok heller det at Sennheiser PC 350 og PC 360 (som forøvrig kommer i nye utgaver iløpet av året) koster 1'000kr mindre og neppe står tilbake på verken lyd eller mikrofonkvalitet, og mest sannsynlig er langt mer komfortable å bruke over lengre tidsperioder. Til denne prislappen så kan du jo få deg Beyerdynamic MMX 300 (eventuelt Q-Pad QH-1339 som er Q-Pad rebrand av MMX 300) som nesten garantert vil være hundreganger mer komfortable, ha langt bedre lydbilde og i det hele tatt være bedre på samtlige områder til samme pris. Og hvorfor kjører de EA SPORTS logo på dem? Hadde vell holdt med helt vanlige EA logo, også SPORTS av alle ting? 1 Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hvilke gamere vil ha EA-logoen på ørene sine? Den mest gamer-fiendtlige utgiveren i historien så langt. Det viser vel bare hvor langt oppi ræva hodene til folk hos Monster er.. 2 Lenke til kommentar
12g Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Trist, veldig trist at sånt faktisk er mulig å selge til gamere. Lenke til kommentar
Mzak Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Beats er nå et eget selskap som monster ikke lenger har noe med å gjøre og monster har jo laget gode in-ears (turbine serien). Så kan hende at de har helt grei lyd, men den EA logoen på siden var passe jævelig. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Og Norge er det første landet som får dem.Why?Og ÆSJ! De vet vel at det bare er nordmenn som er dumme nok til å kjøpe dem... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Trist, veldig trist at sånt faktisk er mulig å selge til gamere. ...for gamere er ellers så kritisk? Det aller meste av headset laget for gaming er jo noe skvip, i hvert fall når det kommer til lydkvalitet. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hodesett som det står EA på... skeptisk... Må vel være tilkoblet internett for å bruke de da regner jeg med... 2 Lenke til kommentar
Shrek420 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 "Stiller med 5.1 surround" 7.1 surround DLC coming soon Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Ja, jeg har kjempelyst til å betale flere tusen så jeg kan reklamere på selskapet som for andre år på rad er nominert til verdens verste selskap. De stakk forresten av med 92% av stemmene fra første runde i går. http://consumerist.c...ica-tournament/ Lurer forresten på hvor mange mikrotransaksjoner det koster å åpne pakken. Endret 27. mars 2013 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Hadens Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Men så igjen, er disse headsettene kompitabel med PS3, Xbox, og PC! Er ikke så alt for mange headsett som er kompitabel til PS3. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Byggekvaliteten er meget solid på dette, det er absolutt ikke verdt prisen men det er et helt greit headset og når man vinner det på Tg så er det likegreit å ta det i bruk. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Viss jeg hadde vunnet de, hadde jeg fjernet EA logoen ASAP på en eller annen måte. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 ON ear eller OVER ear er veldig subjektivt hva man liker eller foretrekker. Det er ikke alle som synes ON ear er slitsomt. Also, disse ligner veldig på SteelSeries FLUX (til 550,-) bare med (sannsynligvis) bedre mikrofon. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Her er det nok snakk om helt andre høyttalerelementer enn du finner på SteelSeries FLUX, så det blir tøvete å dra slike sammenligner bare fordi designet ligner... Brukte selv Beyerdynamic MMX 300 (som er identisk med Q-Pad QH-1339) under TG, som på mange måter er et sett Beyerdynamic DT 770 32 ohm, gjort litt mer lettdrevne og hvor lydsignaturen er smått optimalisert for at man enklere og mer effektivt skal klare å plassere lyd i spill. Dette kombinert med Creative Titanium HD lydkort, med Creative CMSS:3D aktivert. Som alltid med CMSS:3D så er det ingenting å si på den virtuelle surround opplevelsen i spill, men fyttirakkern for en skarp lyd det er på dette headsettet... Det er noe av det drøyeste jeg har opplevd, hver gang noen fyrte av skudd i Battlefield 3 så føltes det som hode mitt blei kløyvet i to. Dette er jo ikke at billig headsett, og blir av mange sett på som noe av det beste du kan kjøpe som kommer ferdig med mikrofon osv.. Mitt går sporenstreks tilbake til Netshop på angrerett da de er utrolig drøye og slitsomme i bruk, selv vokaler i YouTube videoer for en såpass skarp tone at det er tidvis direkte ubehagelig å høre på. Aldri noengang opplevd noe liggende med mine Sennheiser HD 650, men trengte et godt headsett med støydempning og mikrofon som jeg kunne bruke på TG og satset på "det beste", men den gang ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå