Joachim_F Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Capcom byr på Disney-nostalgi for konsoll. Les hele saken Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Har originalen mint i box. Gøy spill. 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Når jeg hørte denne nyheten ble jeg bare helt ubeskrivelig glad. Blir nesten litt emosjonell når jeg skriver dette også. DUCKTALES ER TILBAKE! 1 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Ser ganske kjedelig ut ift. videoen de har lagt ut. Elementene som går på skattejakt og en følelse av å bestemme retningen kommer ikke frem i videoen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) synes det så tragisk ut, flott med figurer i 3d etc, men bakgrunnene ødela alt! vil ha tilbake 2d bakgrunnene! Endret 25. mars 2013 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 synes det så tragisk ut, flott med figurer i 3d etc, men bakgrunnene ødela alt! vil ha tilbake 2d bakgrunnene! Får håpe de gjør som i SSF2T HD Remix og gir oss valgmuligheter. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zPaBBE_elTcSer Jeg håper det kommer med sing-along som i videoen Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 trenger vi remaken da? klassikeren er no bra nok etter min mening Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Ble veldig glad når jeg så tittelen, men det var "DuckTales: The quest for gold" jeg vokste opp med. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 trenger vi remaken da? klassikeren er no bra nok etter min mening Så du foretrekker at DuckTales forblir i arkivet? Det er alternativet, at det bare forblir en "hemmelighet" som oss som spilte dataspill i 1990 vet om, og alle andre bare kan høre om. 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Blir morsomt å spille Ducktales igjen http://www.youtube.com/watch?v=fHEgzRtKC5o Endret 25. mars 2013 av malmern Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) trenger vi remaken da? klassikeren er no bra nok etter min meningSå du foretrekker at DuckTales forblir i arkivet? Det er alternativet, at det bare forblir en "hemmelighet" som oss som spilte dataspill i 1990 vet om, og alle andre bare kan høre om. seier du AAA titelen som slo med storm i USA er ein hemmlighet? ducktales blir aldri ein hemmlighet Endret 26. mars 2013 av BonBattery Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Så du foretrekker at DuckTales forblir i arkivet? Det er alternativet, at det bare forblir en "hemmelighet" som oss som spilte dataspill i 1990 vet om, og alle andre bare kan høre om. Så lenge det finnes nettsider med gamle spel, vil det nok ikkje forsvinne, men problemet er å få nye fans. Det er eit tøft marked å konkurrere med. Skal gamle spel som DT gjenoppstå er det nesten avhengig av ein ny versjon. Det er kanskje sånn det skal vere. Me hadde våre spel i vår barndom. I dag er det nye spel som blir hugsa av dagens generasjon. At gamle spel blir laga på nytt er etter mi meining utelukkande positivt for industrien. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 trenger vi remaken da? klassikeren er no bra nok etter min meningSå du foretrekker at DuckTales forblir i arkivet? Det er alternativet, at det bare forblir en "hemmelighet" som oss som spilte dataspill i 1990 vet om, og alle andre bare kan høre om.seier du AAA titelen som slo med storm i USA er ein hemmlighet?ducktales blir aldri ein hemmlighet Uansett, det er absolutt ingentig negativt med å lage denne remaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå