bmaya Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hei, jeg prøver å finne et kosthold som passer meg (og som magen er enig i ). Jeg prøver å få i meg passe med kalorier i forhold til daglig behov og trening. Jeg liker å jogge/løpe og driver med bodypump for definisjon/avbrekk fra løping. Er ikke helt sikker på hvor riktig jeg gjør det, så ønkser feedback, tips og råd En typisk dag: Morgen: Gå tur 45 min (bare dager hvor jeg ikke løper) Frokost: havregrøt med soyamelk, 5 ml proteinpulver, blåbær, valnøtter og kanel. Lunsj: 2 rugbrød med peanøttsmør, eple. Mellomåltider: 1 rugbrød med peanøttsmør, 1 banan, 1 appelsin Middag: Kylling eller sjømat, søtpotet eller quinoa, diverse grønnsaker (brokkoli, tomat, paprika, spinat, gulrøtter). Etter trening: soyamelk med proteinpulver, bortsett fra helgene, da er det 3 egg og røykelaks. Ellers er jeg avhengig av te ^^ Trening: Mandag, Onsdag, Fredag: Bodypump Torsdag: 4x4 intervall (45 min) Lørdag + Søndag: 1t løp/jogg i skogen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Du spiser variert og trener, men sier ingenting om hva du vil med treningen. Da blir det vanskelig å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hei, jeg prøver å finne et kosthold som passer meg (og som magen er enig i ). Jeg prøver å få i meg passe med kalorier i forhold til daglig behov og trening. Jeg liker å jogge/løpe og driver med bodypump for definisjon/avbrekk fra løping. Er ikke helt sikker på hvor riktig jeg gjør det, så ønkser feedback, tips og råd En typisk dag: Morgen: Gå tur 45 min (bare dager hvor jeg ikke løper) Frokost: havregrøt med soyamelk, 5 ml proteinpulver, blåbær, valnøtter og kanel. Lunsj: 2 rugbrød med peanøttsmør, eple. Mellomåltider: 1 rugbrød med peanøttsmør, 1 banan, 1 appelsin Middag: Kylling eller sjømat, søtpotet eller quinoa, diverse grønnsaker (brokkoli, tomat, paprika, spinat, gulrøtter). Etter trening: soyamelk med proteinpulver, bortsett fra helgene, da er det 3 egg og røykelaks. Ellers er jeg avhengig av te ^^ Trening: Mandag, Onsdag, Fredag: Bodypump Torsdag: 4x4 intervall (45 min) Lørdag + Søndag: 1t løp/jogg i skogen. Hvor har du denne dietplanen fra?? Den har du vel ikke funnet på selv. Din treningsplan ser ikke spesielt krevende ut, så da er et normalt sunt kosthold mer enn godt nok. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Definer et normalt, sunt kosthold. Brødskive med salami eller nugatti på er etter min mening langt fra sunt. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Brød i det store og hele er langt fra sunt. Rene råvarer er det kroppen vil ha og det er det den vokser best på. Jeg brukte proteinpulver og slikt før, men etter at jeg kutta det ut og heller fokuserte på å få alt av næring fra maten og i kombinasjon med ett god treningsprogram så har vekta fått en skikkelig opptur (jeg skal opp). Endret 28. mars 2013 av MongoMan Lenke til kommentar
bmaya Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Du spiser variert og trener, men sier ingenting om hva du vil med treningen. Da blir det vanskelig å hjelpe deg. Trening gjør jeg først og fremst for å holde meg i form, både fysisk og psykisk. Jeg hadde som mål å gå ned noen kilo, og veier nå 54kg (er 162). Jeg hadde ikke hatt noe i mot å gå ned litt til, slik at musklene vises litt mer, men stresser ikke med det. Må også trene for å holde vekta stabil, da jeg legger lett på meg. Lenke til kommentar
bmaya Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Hvor har du denne dietplanen fra?? Den har du vel ikke funnet på selv. Din treningsplan ser ikke spesielt krevende ut, så da er et normalt sunt kosthold mer enn godt nok. Jeg har lett mye på nettet og slikt for å finne ut hva som er best, så har jeg prøvd meg litt frem, og for nå er dette blitt en typisk dag. Lenke til kommentar
jant90 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Trening gjør jeg først og fremst for å holde meg i form, både fysisk og psykisk. Jeg hadde som mål å gå ned noen kilo, og veier nå 54kg (er 162). Jeg hadde ikke hatt noe i mot å gå ned litt til, slik at musklene vises litt mer, men stresser ikke med det. Må også trene for å holde vekta stabil, da jeg legger lett på meg. du behøver ikke nødvendigvis gå ned får å få synlige muskler http://paleozonenutr...t-vs-muscle.jpg (jeg antar du er jente) ikke vær redd for muskler, om du legger lett på deg hadde jeg fokusert å bygge muskler for så og på deff om du føler du har for høy% senere. Bygg muskler=blir fastere=få høyere forbrenning=kan spise mer. Endret 2. april 2013 av jant90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå