CRJ700xxl Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Noen som har tanker om dette kan fungere? http://bompeng.com/ Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Regel #1: Hvis det høres for godt ut til å være sant er det nok det. Dårlig norsk, "engangswebside", tar betalt via PayPal, og lite sammenhengende anførsler om hvordan tingen skal fungere... EDIT: Ooh, tjenesten ligger på en webserver i Panama... Endret 25. mars 2013 av krikkert 3 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Skal ikke se bortifra at det fungerer, men jeg hadde styrt unna. Er ingen garanti for slikt.. heller ikke lovlig Endret 25. mars 2013 av Merko. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hmm.... "Denne enhet gjør at kjøretøyet ikke blir registrert eller tatt bilde av ved passering gjenom bomstasjoner. Det medfør at man kan passere gratis. Dette er et testet produkt. Mange av våre kunder i verden sparer store beløp pr. måned." Jeg trodde alle ble tatt bilde av i autopass? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 "Hvis du er misfornøyd med produktet, og det ikke fungerer får du alle pengene tilbake innen tre måneder" Om tre måneder finnes nok ikke denne siden lenger.. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Noen som har tanker om dette kan fungere? http://bompeng.com/ Det kan nok fungere for selgeren ... 4 Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Ren svindel. Er du riktig heldig får du med denne en ekstrabot fra radiostøykontrollen, men sannsynligvis er det du får (om du får noe) fullstendig inert. Det finnes ingen måte dette kan fungere på. Om taggen bare sender en tilfeldig kode, vil det ikke være noe abbonnement tilknyttet koden og regning sendes til skilteier. Om taggen sender støy blir resultatet det samme (Men nå blir radiostøykontrolle intressert). Om taggen sender en gyldig kode som tilhører noen andre er det 1. svindel og 2 en kode du som bruker vil måtte skaffe til veie. En radiotag kan på ingen måte hindre kameraene i å ta bilder. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Ooh. En person med ett innlegg, registrert for under en time siden, som øyeblikkelig svarer i favør av en tjeneste som blir kritisert... (Tips: Linken inneholder ingenting som motsier sverreb.) 9 Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Og elendig norsk. Kan ikke være tull. Aldri 2 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jai buy brike, slap betale, fikk tilåmed IGJEN peng når jeg kjørt gjennom bom. Funke good! 4 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Haha, tirsdagshumor. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Om noen ennå ikke er overbevist så er kontaktmulighetene begrenset til: A, et kontaktskjema og B et telefonnummer med kypriotisk landskode, men som ikke er registrert i kypriotisk telefonbok. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Her er det mykje som skurrer, men av ein eller anna merkelig grunn så ser det ut som at utspelet om at ein kan spare opp til 10 000 i måneden stemmer mistenkelig godt. Etter som eg kan sjå så er den dyraste passeringa i Autopass systemet Finnfast der det koster 150 kroner per passering. Noke som betyr at at tur/retur i alle 31 kalenderdager utgjer den nette sum av 9300 kroner. Men alt anna på denne sida skriker internettscam. Både betaling på paypal og dårlig(ubrukelig) teknisk beskrivelse på korleis produktet fungerer gjer at dette ser tvilsomt ut. Og sjølv om dette på mirakuløst vis skulle fungere så er det fortsatt sniking. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Den einaste staden eg veit om der dette kan fungera er v/Damsgårdsveien. Der køyrer alle gratis uansett. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Den einaste staden eg veit om der dette kan fungera er v/Damsgårdsveien. Der køyrer alle gratis uansett. Seriøst? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Seriøst? Jepp. Kan tenkje meg at stasjonen er utkopla i høve anleggstrafikken. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jepp. Kan tenkje meg at stasjonen er utkopla i høve anleggstrafikken. Virker veldig rart, men jeg klager ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå