otl Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Noen som har dette kortet? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=760919#links Skal ha ett 7970 kort. Ikke så nøye om volt er låst, vet ikke om det er det på dette kortet, men 1100Mhz holder uansett. Støyer dette mye under load? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Heisann, Jeg har ingen erfaring med kortet men har en kompis som har det. Det er et bra kort for pengene men noe som er minus er jo at man ikke får lov til å stille på volt ettersom at den er låst. Dette fører til at det blir vanskelig å klokke. Støynivå vet ikke jeg noe særlig, du får enten ta turen innom YouTube og se på tester der. Kompisen hadde værtfall ikke noe å si om det, han virket veldig fornøyd med kjøpet bare at han kunne ikke klokke. Endret 25. mars 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
deac Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hørt mye bra om Windforce kortene, dog ikke så mye i forhold til støy. Det jeg HAR vært borti er Asus DirectCU2 kortene, personlig syns jeg at de er svært gunstige, spesielt i forhold til støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå