fa2001 Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg får ikke denne kombinasjonen til å virke (se emnetittel). Jeg tror ikke det virker fordi det står Direct rendering: no i infoen fra glxinfo og jeg får 4 fps i counter-strike. Jeg har kernel 2.4.20-8custom , men jeg har også prøvd generisk RedHat 9 kernel, 2.6.0-test4 og 2.6.0-test5. Hvis jeg installerer binærpakken fra dri.sourceforge.net får jeg feilmelding når X starter. Hvis jeg installerer extras pakken får jeg en annen feilmelding. Problemet er: få DRI Direct Rendering Infrastructure til å fungere. Jeg ser om ATI driverne (www.ati.com) funker bra nå men jeg må si at jeg har mine tvil.... Har noen her et bra forslag så har jeg større tro på det Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 legg inn ati-driverne da vel. :| Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 legg inn ati-driverne da vel. :| må jeg legge inn DRI drivere i tillegg til ATI driverne? Jeg har nå ATI driverne (fireglx) og det står fortsatt driect rendering: no, skal nå teste ytelsen i cs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå