y tho Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Har da hatt Xperia Arc S i over 1 år nå og har vært skuffet så å si hele tiden. Dårlig batteri, treig, skjer rare ting, lett å ødelegge (Hadde den i lomma og den er helt utslitt på kantene. Bruker telefon daglig og denne holder ikke engang gjennom skoledagen selv med lite bruk. Noen tips til mobiler som er greie og som har god batteri tid? Lenke til kommentar
gitartrulte Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 iPhone. Jeg kjøpte meg iPhone for et-to år siden og den lever like fint fortsatt. Selvfølgelig er batteriet blitt litt dårligere med tiden, men den holder ut skoledagen selv med MASSE bruk. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Blitt litt lei iPhone, hadde det før i noen år. Veldig fornøyd og angrer nå etter at jeg har ødelagt den og bytta mobil. Det er etter du får ny mobil du ser hvor mye du egentlig likte den gamle Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 uansett hvilken du kjøper, kjøp batterideksel, forlenger batterilevetiden med flere dager hos meg, har HTC one X med 1800mAh batteri, dekselet har 3200mAh, så sier seg selv at det blir lengre levetid ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå