stian123 Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hei! Hvordan får jeg til og sende kanskje 100 net send medlinger til ett nettverk eller en datamaskin? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 [dette svaret er utviklet i samarbeid med dine eventuelle "ofre"] Vær så snill og glem det. Verden er møkk lei. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 [dette svaret er utviklet i samarbeid med dine eventuelle "ofre"] Vær så snill og glem det. Verden er møkk lei. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg klarer ikke dy meg :1 net send "offer" "melding" goto 1 Vær dog klar over at det er ikke noe vanskelig å spore hvor disse meldingene kommer fra, og vær klar over at sjansen for å bli banket opp, spyttet på, utstøtt, skadet, drept eller få ødelagt maskinen er ganske stor Lenke til kommentar
capy Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 hehe, enkelt og greit:) lærer ikke min lillebror å net sende en gang:) Lenke til kommentar
capy Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg klarer ikke dy meg :1 net send "offer" "melding" goto 1 Vær dog klar over at det er ikke noe vanskelig å spore hvor disse meldingene kommer fra, og vær klar over at sjansen for å bli banket opp, spyttet på, utstøtt, skadet, drept eller få ødelagt maskinen er ganske stor men du sender ikke til mange offre på den måten. da sender du bare mange meldinger til en person. DET syntes jeg vi kan ha for oss selv:) edit: tror batteriene på tastaturet mitt begynner å bli dårlige.. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Ble litt overrasket når en moderator svarte :o Men det er kanskje like greit, jo flere som får slike meldinger, jo flere vil sperre av for det. Og det kan være vanskelig å spore, hvis man f.eks. bruker samba.. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg klarer ikke dy meg :1 net send "offer" "melding" goto 1 Vær dog klar over at det er ikke noe vanskelig å spore hvor disse meldingene kommer fra, og vær klar over at sjansen for å bli banket opp, spyttet på, utstøtt, skadet, drept eller få ødelagt maskinen er ganske stor men du sender ikke til mange offre på den måten. da sender du bare mange meldinger til en person. DET syntes jeg vi kan ha for oss selv:) edit: tror batteriene på tastaturet mitt begynner å bli dårlige.. Vel, nå ber ham både om oppskrift til nettverk og til enkeltbrukere. Nå er det ikke så vanskelig å sende til en hel gruppe heller, men den oppskriften tror jeg man får lete fram selv, for det kan være særdeles helseskadelig å prøve på noe slikt.... Lenke til kommentar
dalri Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 På f.eks skriver du "net send *.* heia alle sammen" Lenke til kommentar
magikern Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 dette fikk du IKKE vite av meg!! <-- comprende? :a net send * msg start %0 goto a hvor msg er lik beskjeden du vil sende... Lenke til kommentar
capy Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Vel, nå ber ham både om oppskrift til nettverk og til enkeltbrukere. Nå er det ikke så vanskelig å sende til en hel gruppe heller, men den oppskriften tror jeg man får lete fram selv, for det kan være særdeles helseskadelig å prøve på noe slikt.... jah, leste ikke tydelig nok. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 hvis du er på et domene, net send *domenenavn* *melding* Lenke til kommentar
capy Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 og slik hindrer du at folk kan net sende til deg: start -> programmer -> Administrative verktøy -> tjenester -> messenger -> stop / manuel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 og slik hindrer du at folk kan net sende til deg: start -> kontrollpanel -> Administrative verktøy -> tjenester -> messenger -> stop / manuel -rettet. -Og NEI, å stoppe denne tjenesten vil IKKE ha noen innvirking på MSN-messenger, for de som skulle være redde for det. :wink: Lenke til kommentar
capy Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 og slik hindrer du at folk kan net sende til deg: start -> kontrollpanel -> Administrative verktøy -> tjenester -> messenger -> stop / manuel -rettet. -Og NEI, å stoppe denne tjenesten vil IKKE ha noen innvirking på MSN-messenger, for de som skulle være redde for det. :wink: hos meg er det programmer, men så har ikke jeg kortrollpanel på start- baren heller da. kjører winXP med "Classic" design:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå