DaddyDrunk Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Nå har jeg sitti og googlet meg frem til utallige måter og fikse dette på. Håper at noen kan hjelpe meg. Min maskin skrudde seg plutselig av. Da jeg skulle starte den opp igjen kom det to alternativer: Launch Startup Repair Start Windows Normally Jeg valgte da det øverste alternativet. Dette førte til at den begynte og laste inn windows filene. Da dette var ferdig er det pila til musa som dukker opp på en svart bakgrunn. Ingenting annet gir respons bortsett fra musa. Jeg prøvde da og lage en windows systemreperasjonsdisk på min samboers laptop. Dette ga meg samme resultatet når jeg booted den fra dvd-driveren. Jeg fikk også tak I en Windows XP installasjonsdisk. Jeg prøvde å kjøre en clean install og tenkte jeg skulle fjerne win7 og innstallere winXP. Da jeg er kommet 30 sekunder ut i setupen kommer denne feilmeldingen: The file sym_his.sys is corrupted. Jeg få heller ikke startet opp maskinen i "Safe Mode". Jeg er dessverre helt tom for ideer om hva det kan være og hadde håpet på litt hjelp.. Har ingen anelse om hva som kan fungere for å få en cleaninstall eller pcen opp å gå igjen. Er det bare og kjøre den på dynga ? Takker på forhånd for svar. Christopher Endret 25. mars 2013 av DaddyDrunk Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 det kan være disken din som er kaputt, prøv og skaff deg en ny disk/ssd. så legger du nytt os inn på den Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Så og kjøpe nye komponenter er eneste mulighet ? Da kan jeg likegodt kaste hele på dynga og begynne og spare til en ny en .. Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 vet ikkje men prøv og ta hdd minst 30 gb og legg windows på den. eller linux som kjører fra usb... Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Kjøpte likegodt en ny maskin jeg.. hehe takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå