knutarn Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 hei. jeg driver og leiter etter en modul eller lage noe som gjør det her--> Ved og klikke på et program eller noe på pc kan jeg starte strøm til tv/lys osv et ganske enkelt system. hvis det er mulig om det finnes noe som kan gå voer nettet Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Google etter PC Home Automation så finner du mye fint som for eksempel http://www.pcworld.com/article/203587/automate_your_home_with_four_easy_projects.html Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Clas Ohlson solgte noe greier tidligere som gjorde det! Tellstick tror jeg den het/heter Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Ja, tellstick selges enda av Clas. Det kombinert med Nexa moduler gjør jobben. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Det er en egen tråd for hjemmeautomasjon her på forumet, gutta der kan sikkert hjelpe deg relativt raskt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå