jscottyman Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Har en defekt WD disk som inneholder informasjon jeg trenger å få tak i. Den vil ikke spinne opp, og jeg mistenker at PCB'en er ødelagt. Derfor er jeg interessert i å kjøpe enten en tilsvarende, men fungerende disk, eller bare PCB'en. Det er en 250GB 3,5" IDE disk som var brukt i en ekstern disk. Info (det må være samme modell og PCB!) Modell: WD2500JB - 00REA0 PCB: 2060-701292-001 REV A Håper noen har dette liggende fra gammelt av Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Har du fortsatt kabinettet til disken? Jeg har en eldre, fortsatt fullt fungerende ekstern WD 250GB Essential...den er i sporadisk bruk, men jeg stoler ikke egentlig så mye på den siden den er så gammel. Og, vel, i disse dager så er ikke 250GB så mye heller... På lappen bak kabinettet står det: MDL: WD2500IO32 ...er dette den samme som du har? Jeg har aldri åpnet kabinettet, så jeg har aldri sett eksakt hvilken disk det er som sitter i. Edit: Jeg fant forsyne meg igjen esken også (selv den er i god stand), og på den står det: WDG1U2500E What are you willing to give to the Red God for this drive? Sorry, driver å ser opp igjen Game of Thrones... Endret 27. mars 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 @ jscottyman Da har jeg sendt deg en PM - jeg har nå også koblet opp disken for å sjekke tilstanden (HD Tune Pro 5, vedlegg). Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Ingen interesse i disken jeg har? Ville vært kjekt med et svar (normal høflighet osv.). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå