Jonasboy Skrevet 25. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2013 Hei jeg lurer på om det er noen med Terraria som vil spille med meg Eventuelt legg meg til på steam : Thebabaser (^^puffy) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2013 Hei. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Jonasboy Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2013 Hei. Hvor gammel er du? 17 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Ok. Skulle bare forsikre meg om at det ikke var en innpåsliten 12-åring Jeg er selv 15, men jeg er langt ifra den typen "fjortis" du kan finne rundt om kring. Jeg blir gjerne med på noe terraria, men jeg har det veldig travelt neste uke. Skal bygge, og gjøre klar pcen min, en haug med lekser, og en del andre greier som må gjøres. Men uka etter neste uke, har jeg god tid. Legger deg til på steam nå Edit: finner deg ikke, men du kan prøve å legge til sturla123 (bananapie) Endret 31. mars 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå