baguett Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Som norges største forum synes jeg at mobilsidene ikke holder mål. Designet burde få en real overhaling og menysystemet er ikke bra nok. Er dette noe som jobbes med for øyeblikket eller er planlagt? Merker også at jeg ikke får mail når folk svarer på trådene mine, selv om jeg har satt opp slik at jeg vil ha det. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hva med å komme med konkrete forslag ? Det er vanskelig å klø seg i hodet og trekke noe ut av hatten, enn hvis du formidler hvordan du ønsker at ting skal se ut, med konkrete forslag. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg ønsker meg en "Dette diskuteres nå" fane på mobilversjonen av forumet. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Tungt å komme med noe konkret ang design, da jeg ikke er designer. Men mobilforumet er ikke tilpasset dagens høyoppløste skjermer. Burde også vært enklere å navigere seg rundt i de forskjellige sidene i en lang tråd. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 I dag brukte jeg m.hardware.no , menyen fungerer utmerket og jeg fant lett mine innlegg og skulle svare på en post. Jeg kunne ikke legge inn bilde i mobilutgaven , så jeg valgte full utgave. Her er problemene som oppstod: Jeg ser bare venstre halvdel av bildet, jeg kunne velge fil, laste den opp men ikke poste da "ok/ postknappen" befinner seg på høyresiden av internett...... Kan zoome inn og ut , opp og ned men kun på ene halvdelen av den originale siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå